کد خبر 209138
۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

ایمن‌سازی تالار هنر کلید خورد

ایمن‌سازی تالار هنر کلید خورد

ایمن‌سازی تالار هنر، تنها سالن اختصاصی اجرای نمایش‌های کودک و نوجوان اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شده است و این تالار به مدت ۲ ماه هیچ فعالیت اجرایی نخواهد داشت.

به گزارش گروه فرهنگی حیات، به نقل از تالار هنر، سال گذشته برنامه ایمن‌سازی تالار هنر که تنها سالن اختصاصی اجرای نمایش های کودک و نوجوان اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، توسط مدیر وقت اقدام شد و فاز اجرایی آن از تیر امسال با پیگیری محسن امیری مدیر این تالار آغاز شد.

امیری درباره برنامه ایمن‌سازی تالار اظهار داشت: ابتدا و به غلط جا افتاده بود که قرار است بازسازی انجام شود، در حالی که بازسازی در کار نبود؛ تالار هنر قرار است ایمن‌سازی شود که به نظر از بازسازی هم مهمتر است.

وی افزود: ما در قبال خانواده‌ها و کودکان و نوجوانانی که به تالار می‌آیند مسوول هستیم و با پیگیری شبانه‌روزی ایمن‌سازی تالار هنر آغاز شده است.

این مدیر هنری درباره مدت زمان برنامه ایمن‌سازی، گفت: طبق برآورد گروه طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این روند دو ماه طول خواهد کشید و در این مدت تالار هنر به سیستم اطفا و اعلام حریق مجهز خواهد شد که مدت‌ها تالار هنر پیگیر آن بود و سرانجام با پیگیری‌های یک ماهه اخیر به انجام رسید.

امیری درباره فعالیت‌های تالار هنر در این مدت خاطرنشان کرد: به دلیل در اختیار قرار دادن همه فضاهای ساختمان تالار به گروه عمرانی، امکان هیچ گونه فعالیت اجرایی نخواهیم داشت، اما از این فرصت استفاده کرده و به رایزنی‌های خود به‌منظور ارتباط بیشتر و موثر با شرکت‌ها، سازمان‌ها و اداره‌ها خواهیم پرداخت و در این راستا از همه ظرفیت‌های نیروی انسانی تالار هنر بهره خواهیم برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha