کد خبر 209047
۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

حمید درخشان در گفتگو با «حیات»:

امسال رقابت قهرمانی در لیگ برتر 4 جانبه است/ کار پرسپولیس از فصل قبل دشوارتر خواهد بود

امسال رقابت قهرمانی در لیگ برتر 4 جانبه است/ کار پرسپولیس از  فصل قبل دشوارتر خواهد بود

سرمربی اسبق پرسپولیس از شرایط این تیم در نقل و انتقالات راضی است ولی کار این تیم برای تکرار قهرمانی را دشوار می‌داند.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: اوضاع پرسپولیس با توجه به چیزی که از بیرون داریم می‌بینیم به ظاهر خوب است و تا اینجای کار بازیکنانی که مد نظر کادرفنی بودند جذب شدند و در خبرها می‌خوانیم که نفرات دیگری هم در حال مذاکره هستند که امیدوارم آنها هم به زودی جذب شوند. مهم‌ترین موضوع در این میان حفظ بیرانوند بود که اگر او از تیم جدا می‌شد دیگر جایگزین کردنش به این راحتی ممکن نبود و مشخص نبود چه اتفاقی رخ خواهد داد چرا که داشتن یک گلر قوی برای یک تیم مدعی اهمیت بالایی دارد. به هر جهت اتفاقات خوبی تا کنون برای پرسپولیس رخ داده و باید دید در ادامه به چه صورت پیش می‌رود.

وی در مورد جدایی برخی از نفرات مهم پرسپولیس از جمله آل کثیر هم گفت: به نظرم او با نظر کادرفنی جدا شد و وقتی این بازیکن را نخواستند قطعاً فکری به حال جایگزینش انجام دادند. آل کثیر مهاجم خوب و تاثیرگذاری بود ولی به نظرم پرسپولیس یک مهاجم با کیفیت‌تر از او به مجموعه اضافه خواهد شد و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد. آل کثیر اگرچه گل‌های مهمی به ثمر رساند ولی در مجموع تعداد بازی‌های زیادی برای پرسپولیس به میدان نرفت و اینطور هم نیست که نتوان جای خالی او را پر کرد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد جدایی باقری از کادرفنی سرخپوشان هم گفت: کاش دلیل جدایی باقری را توضیح می‌دادند تا ما هم متوجه شویم. او یک اسم بزرگ و یک وزنه روی نیمکت پرسپولیس بود و به کار کادرفنی می‌آمد ولی خیلی راحت از کنارش عبور کردند و از این بابت خودم به شخصه حسابی ناراحت شدم. پرسپولیس به حضور فردی مثل کریم باقری در مجموعه نیاز داشت نیاز داشت و دوست داشتم او به فعالیتش در تیم ادامه دهد ولی به هر حال اتفاقی است که رخ داده و برایش از این به بعد در هر جایی که قصد فعالیت دارد آرزوی موفقیت دارم.

درخشان در پایان یادآور شد: فکر می‌کنم فصل سختی در انتظار پرسپولیس باشد و این فصل کار حسابی دشوارتر از فصل گذشته است و حریفان قدرتمندتر از قبل ظاهر خواهند شد. هم سپاهان و هم تراکتور تیم بهتری نسبت به فصل قبل دارند و استقلال هم با وجود مشکلاتی که دارد فکر می‌کنم بتواند اضافه شود و یک رقابت چهار جانبه را برای قهرمانی شاهد خواهیم بود که امیدوارم با موفقیت پرسپولیس به پایان برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha