کد خبر 208993
۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰

عضو کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با «حیات»:

صنعت هسته‌ای پویاترین صنعت برای خدمت به بشریت است

صنعت هسته‌ای پویاترین صنعت برای خدمت به بشریت است

محمودوند گفت: صنعت هسته‌ای قوی‌ترین، پویاترین و بروزترین صنعتی است که با کمترین هزینه و با رعایت و حفظ پاکیزگی محیط زیست، بیشترین بهره‌وری را برای بشریت به ارمغان آورد.

مرتضی محمودوند عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات در رابطه با نقش انرژی هسته در صنعت و اقتصاد کشور گفت: توجه مقام معظم رهبری به بحث انرژی هسته ای به عنوان  یک مولفه رشد و توسعه علمی همیشه یک نقش بارز، شاخص و تمام کننده بوده است.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در آخرین بیانات رهبر انقلاب در دیدارشان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، موضوع انرژی هسته ای و برجام مطرح شد که ایشان به صراحت به 3 اقدام مثبت مجلس در این رابطه اشاره کردند؛ ایشان فرمودند مهم ترین طرح مجلس که کارآمدی بسیاری داشت و با دقت بالایی انجام شد؛ طرح راهبردی مجلس در خصوص برجام بود. به گفته مقام معظم رهبری، این طرح نشات گرفته از ذهن نمایندگان انقلابی و تلاش اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و جمعی از اساتید و نخبگان جامعه دانشگاهی صورت گرفت.

وی عنوان کرد: قانون «الزام دولت به حفظ دستاوردها و حقوق هسته ای ملت ایران» که توسط نمایندگان مردم در جهت اقتدار، صلابت و منافع کشور تدوین و تصویب شد اقدامات دلسوزانه ای بود که سبب شد تا صنعت هسته ای امروز به ظرفیت بزرگی تبدیل و به مثابه شمشیر برنده در خدمت ملت ایران باشد.

محمودوند اظهار کرد: صنعت هسته ای قوی ترین، پویاترین و بروزترین صنعتی است که با کمترین هزینه و با رعایت و حفظ پاکیزگی محیط زیست، بیشترین بهره وری را برای بشریت به ارمغان آورد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: علاوه بر موضوع نظامی، دفاعی و امنیتی که بمب اتم را خط قرمز و حرام می دانیم، صنعت هسته ای در تمامی حوزه های اقتصادی، صنعتی و ... می تواند برای بشریت مفید باشد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha