کد خبر 208763
۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

سردار منتظرالمهدی:

همکاران و مردم با افراد شل حجاب و ناهنجاری ها محترمانه رفتار کنند

همکاران و مردم با افراد شل حجاب و ناهنجاری ها محترمانه رفتار کنند

سخنگو و معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه حجاب موضوعی فرهنگی و تشویقی است تاکید کرد: برخورد سلبی با بی حجابان فقط برای افرادی است که بر این ناهنجاری پافشاری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات ، سردار سید سعید منتظرالمهدی در هشتمین همایش ملی چادرهای آسمانی اظهار داشت: اساسا مقوله حجاب یک مقوله فرهنگی و اجتماعی است و اقدامات ایجابی در راس رفتار جامعه و پلیس قرار دارد.

وی رفتار سلبی را آخرین دستورالعمل فرماندهی انتظامی در مقابل کاشفان حجاب دانست و افزود: مقوله حجاب امری تشویق، ترقیب و تربیتی است.

دبیر هشتمین جشنواره ملی چادرهای آسمانی گفت: صرفا برای کسانی که پافشاری می کنند بر رفتار ناهنجارشان اقدامات سلبی انجام می‌شود.

سردارمنتظرالمهدی مطرح کرد: در غیر این صورت حجاب اقدامی درخواستی و ترغیبی است که در خود عطوفت و محبت را جای داده است.

سخنگوی پلیس گفت: اگر اتفاقی در حوزه حجاب می افتد نباید نگران باشیم و باید کمی ریسک کرد تا موفق باشیم و این ریسک همان تاکید بر گفتمان سازی و آگاه سازی جامعه است.

وی اظهار داشت: از همکاران و مردم می خواهیم با افراد شل حجاب و ناهنجار با رفتاری ایجابی و فرهنگی و محترمانه روبرو شوند و آنها را به دامان حجاب بازگردانیم.

سردار منتظرالمهدی اشاره کرد: بسیاری از بانوان شل حجاب ما در ایام مذهبی حضور پورشور دارند که نشان می دهد دل در گرو اعتقادات مذهبی دارد و در عید غدیر به وضوح آن را دیدیم.

سخنگوی فراجا در پایان خاطر نشان کرد:رفتارهای ناهنجار حجاب باید با عطوفت و مهربانی تشویق شود و اقدامات سلبی برای کسانی است که بر این رفتار پافشاری دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha