کد خبر 208265
۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

یورش رژیم اشغالگر قدس به نابلس و شهادت دو فلسطینی

یورش رژیم اشغالگر قدس به نابلس و شهادت دو فلسطینی

نظامیان صهیونیست بامداد امروز به طور گسترده به شهر نابلس در کرانه باختری یورش بردند و صدای پراکنده تیراندازی از محل درگیری به گوش می رسد.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ رسانه‌های محلی فلسطینی گزارش دادند که در جریان این یورش، جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در منطقه حاره الحلبه در شهر نابلس درگیر شدند که این درگیری‌ها شدید گزارش شده است.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که نیروهای اشغالگر برای بازداشت جوان فلسطینی منزلی را در منطقه الحارة الشرقیة در شهرک قدیمی نابلس محاصره کردند.

بر اساس این گزارش، همزمان با یورش نظامیان اشغالگر به شهرک قدیمی نابلس ، پهپادهای این رژیم نیز بر فراز منطقه حارة الحبلة به پرواز در آمدند.

در جریان یورش گسترده صبح امروز صهیونیست ها به شهر نابلس واقع در کرانه باختری تا لحظه تنظیم این خبر ، دو فلسطینی به شهادت رسیدند.

رسانه های محلی فلسطینی هویت این دو رزمنده فلسطینی را "حمزة مقبول" و "خیری شاهین" اعلام کردند که در جریان محاصره منزلشان توسط نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.

رژیم صهیونیستی به بهانه پاسخ به عملیات رزمندگان فلسطینی اقدام به تخریب غیرقانونی منازل فلسطینیان می‌کند.

این حمله پس از یورش ناکام صهیونیست ها به اردوگاه جنین در کرانه باختری صورت می‌گیرد. ارتش رژیم اسرائیل بامداد دوشنبه(12 تیرماه) حمله گسترده‌ای به اردوگاه جنین کرد که بر اثر آن، علاوه بر تخریب و خرابی گسترده اموال و املاک شهروندان فلسطینی، 12 نفر به شهادت رسیده و بیش از 100 تن دیگر زخمی شده‌اند.

نظامیان رژیم اسرائیل بعد از دو روز یورش به جنین و اردوگاه آن که واکنش منفی افکار عمومی در جهان اسلام و منطقه را در پی داشت، با عملیات شهادت‌طلبانه در تل‌آویو که منجر به زخمی شدن 10 صهیونیست شد و پاسخ موشکی مقاومت از غزه، به یورش خود پایان داد و نظامیان صهیونیست این منطقه را ترک کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha