کد خبر 207683
۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس در گفتگو با «حیات»؛

تمدید احکام مربوط به ایثارگران در برنامه هفتم/ ارائه خدمات به مدافعین حرم همانند رزمندگان دفاع مقدس

تمدید احکام مربوط به ایثارگران در برنامه هفتم/ ارائه خدمات به مدافعین حرم همانند رزمندگان دفاع مقدس

امیرآبادی فراهانی گفت: خدمات خوبی برای رزمندگان دفاع مقدس در برنامه ششم توسعه اندیشیده شده بود که تمامی این خدمات و احکام در برنامه هفتم تمدید خواهند شد.

احمد امیرآبادی فراهانی رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی  حیات؛ در رابطه با تعیین تکلیف احکام باقیمانده جامعه ایثارگری در برنامه ششم گفت: بخش عمده احکام مربوط به ایثارگران در برنامه ششم توسعه عملیاتی شده است چند مورد از این احکام به دلیل نبود آیین نامه اجرایی، عملیاتی نشد که امیدواریم در برنامه هفتم توسعه که مورد تصویب مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت این احکام نیز عملیاتی شود.

وی ادامه داد: در رابطه با برنامه هفتم توسعه تمام تلاش مان این است که تمامی احکام باقیمانده از برنامه ششم در برنامه هفتم تنفیذ شود که پیرو همین موضوع، امروز جلسه ای در مرکز بنیاد شهید با حضور ستاد کل نیروهای مسلح و مسئولین مربوطه در بنیاد شهید داشتیم که در نتیجه به یک جمع بندی خوبی رسیدیم.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مصوباتی که در این جلسه داشتیم را به ریاست محترم کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ارائه خواهیم کرد تا  ایشان در کمیسیون تلفیق مطرح کنند و بی شک که نمایندگان محترم نیز همکاری خواهند کرد.

وی افزود: در رابطه با مبحث مدافعین حرم نیز در برنامه هفتم توسعه پینهاداتی داشتیم که مدافعین حرم از تمامی خدماتی که برای رزمندگان، ایثارگران،جانباران و شهدای دفاع مقدس تعبیه شده است بهره مند شوند.

امیرآبادی فراهانی در پایان گفت: خدمات خوبی برای رزمندگان دفاع مقدس در برنامه ششم توسعه اندیشیده شده بود که تمامی این خدمات و احکام در برنامه هفتم تمدید خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha