کد خبر 207501
۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

رئیس کل دادگستری اصفهان:

انتصابات به‌دور از شایسته‌سالاری، پایمال‌ شدن حقوق مردم است

انتصابات به‌دور از شایسته‌سالاری، پایمال‌ شدن حقوق مردم است

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با تاکید بر اهمیت انتصابات در مسوولیتهای مدیریتی گفت: اگر فردی نامناسب و به دور از شایسته سالاری در سمتی گمارده شود در همان قدم اول حق مردم ضایع و پایمال شده است.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ حجت الاسلام و المسلمین اسداله جعفری روز شنبه در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال با موضوع مبارزه با فساد و صیانت از حقوق عامه در دادگستری اصفهان افزود: ظرفیت‌ها و پست‌های مدیریتی در کشور جزء اولین و مهمترین مصادیق حقوق عامه مردم و نظام است.

وی اظهار داشت: بیت‌المال ناموس حاکمیت و خط قرمز نظام است و مسئول صیانت از بیت‌المال و حقوق مردم در هر جایگاه و سمتی که باشد باید بداند که مسؤولیت او بسیار سنگین است.

رئیس کل دادگستری اصفهان، صیانت از حقوق عامه را امری فراقوه‌ای توصیف کرد و گفت: اگر می‌خواهیم به‌ معنای واقعی از حقوق عامه در همه زمینه‌ها صیانت شود، باید همه دستگاه‌ها وارد میدان شده و صادقانه و خالصانه کار کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که لازم است به‌منظور صیانت از حقوق عامه انجام پذیرد، شناسایی بسترهای فسادزا و از بین بردن آن‌ است که یکی از این نمونه خاستگاه فکری فاسد و رویکردهای فاسد است.

رییس شورای حفظ حقوق بیت‌المال دادگستری استان اصفهان در پایان با ابراز خشنودی از انسجامی که در میان ارکان حاکمیتی از جمله دولت و قوه قضاییه برای مبارزه با فساد ایجاد شده بر فراهم بودن شرایط مساعد برای ریشه‌کنی فساد در جامعه تاکید کرد.

وی افزود: امروز رؤسای قوا و بسیاری از مدیران شایسته، پاکدست و دلسوز با جدیت در میدان مبارزه با هر گونه فساد حضور دارند و عده ای نیز با سیاه نمایی فساد را سیستمی می دانند که واقعیت ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha