کد خبر 207376
۹ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸

رئیس‌جمهور مطرح کرد؛

ظرفیت‌های بسیاری در استان کرمان وجود دارد/دولت در اجرای طرح‌ها از مسائل ضروری مردم غافل نیست

ظرفیت‌های بسیاری در استان کرمان وجود دارد/دولت در اجرای طرح‌ها از مسائل ضروری مردم غافل نیست

رئیس‌جمهور گفت: ظرفیت‌های بسیاری در استان کرمان وجود دارد و وظیفه دولت سنگین است؛ کارهای خوبی شده اما برخی مشکلات، مردم را رنج می‌دهد و دولت برای اجرای طرح‌ها از مسائل ضروری مردم غافل نیست.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به بم اظهار کرد: مردم کرمان همواره نشان دادند در دوران‌های سخت و فراز و فرودهای آن ولایت‌مدار و حامی انقلاب هستند و نقش آن‌ها و سردارانشان در دوران مقدس و دفاع از حریم و حرم دیده شده است.

وی بیان داشت: ظرفیت‌های بسیاری در استان کرمان وجود دارد و وظیفه دولت سنگین است؛ کارهای خوبی شده اما برخی مشکلات مردم را رنج می‌دهد و دولت برای اجرای طرح‌ها از مسائل ضروری مردم غافل نیست.

رئیس‌جمهور یکی از این مشکلات را کمبود آب شرب برشمرد و گفت: در شهری که به کشاورزی و گردشگری معروف است و در نزدیکی سواحل مکران قرار دارد آب از مشکلات مردم و موجب رنج مردم شده است.

وی افزود: امروز با تلاشی که شده دسترسی به آب گوارا پس از ۱۲ سال امکان‌پذیر شده است و این کارها پیشرفت ساز است.

رئیسی تصریح کرد: در سفر یک‌روزه امروز از چند طرح عمرانی بازدید خواهم کرد. ان شاءالله مردم را در جریان روند طرح‌ها قرار خواهیم داد، هم طرح‌هایی که آماده شده‌اند و هم طرح‌هایی که در مسیر بهره‌برداری قرار دارند.

رئیس قوه مجریه تأکید کرد: یکی از طرح‌های نیمه‌کاره که خوب پیش رفته، شبکه آب‌رسانی از خلیج فارس است که پیشرفت خوبی هم دارد. امروز در میانه راه هستیم و باید ظرف مدت کوتاهی طرح‌ها را به اتمام برسانیم

رئیس جمهور در پایان با بیان اینکه امروز از چندین طرح در دست اجرا نیز بازدید خواهم کرد، تصریح کرد: باید به سرعت این طرح‌ها را برای بهره‌برداری آماده کرد تا مردم از این ظرفیت‌های بزرگ بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha