کد خبر 207264
۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲

شاهین بیانی در گفتگو با «حیات»:

نکونام به موقع سرمربی استقلال شد/ هواداران از کادرفنی جدید حمایت کنند

نکونام به موقع سرمربی استقلال شد/ هواداران از کادرفنی جدید حمایت کنند

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این تیم با هدایت جواد نکونام نظراتش را مطرح کرد.

شاهین بیانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت: استقلال در انتخاب سرمربی کمی تعلل کرد و باعث شد زمان را از دست بدهد و وقتی پرسپولیس و سپاهان قرار است با سرمربی فصل قبل خودشان ادامه بدهند این یک پوئن منفی است ولی باز خدا را شکر جواد نکونام انتخاب شد و اینکه او ایرانی است و با فوتبال ایران آشناست و نیازی نیست زمان زیادی را صرف شناخت بازیکنان کند و خیلی زود فهرست نقل و انتقالاتی خودش را هم به باشگاه داده است و از این جهت جای شکرش باقی است.

وی افزود: استقلال فصل  قبل تیم خوبی بودی ولی نواقصی داشت که حتماً باید رفع شوند و با جذب بازیکنان با کیفیت تیمی در حد قهرمانی بسته شود. استقلال همیشه جای بهترین بازیکنان فوتبال ایران است و نباید به خرید نفرات درجه 2-3 تن داد. در سال‌های اخیر هروقت استقلال با سپاهان و پرسپولیس بر سر جذب بازیکنی رقابت داشته است معمولاً آنها بازیکن مد نظر را جذب کردند و این خوب نیست. مدیران استقلال و کادرفنی باید بزرگ فکر کنن تا تیم قدرتمندی در حد قهرمانی ببندند.

پیشکسوت استقلال در مورد حضور جواد نکونام در این تیم هم گفت: نکونام از بازیکنان مطرح تاریخ فوتبال ایران است و سال‌ها در معتبرترین لیگ دنیا با بزرگترین بازیکنان بازی کرده و در تیم ملی هم کاپیتان بوده و رزومه پرباری دارد و در مربیگری هم تا کنون عملکرد خیلی خوبی داشته و پله پله بالا آمده است و به موقع روی نیمکت استقلال نشسته است. من فکر می‌کنم اگر هواداران از او حمایت کنند و فرصت دهند توانایی موفقیت در استقلال را دارد. ممکن است اوایل فصل در چند بازی نتایج آنگونه که باید و شاید دلچسب نباشد ولی خب تغییر سرمربی و تغییر تاکتیک نیاز به زمان دارد و نباید تیم را برای این موضوع تحت فشار قرار دهیم.

بیانی در مورد وضعیت فصل جدید هم توضیح داد: فکر می‌کنم فصل جذابی در پیش داشته باشیم و برخلاف فصل قبل که سه قطبی بود امسال تراکتو هم به قطب‌های فوتبال ایران اضافه می‌شود و رقابت قهرمانی بین 4 تیم خواهد بود. این قوانینی هم که برای سقف بوده و قراردادها گذاشته‌اند خوب است ولی به شرطی که برای همه رعایت شود ولی خب معمولاً فقط روی باشگاه‌های دولتی اعمال می‌شود و این یک جور تبعیض ایجاد می‌کند. به نظرم باید موارد نظارتی روی قراردادها بیشتر شود تا بتوانیم روی آن اسم فیرپلی مالی بگذاریم. در کل فصل جذابی را پیش بینی می‌کنم در پیش داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha