کد خبر 206947
۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰

نماینده سبزوار در مجلس در گفتگو با «حیات»:

اتباع خاطی افغانی در نقش جهان شناسایی می‌شوند/ لزوم تصویب هر چه زودتر قانون ساماندهی اتباع خارجی

اتباع خاطی افغانی در نقش جهان شناسایی می‌شوند/ لزوم تصویب هر چه زودتر قانون ساماندهی اتباع خارجی

بهروز محبی نجم آبادی گفت: ویدیو منتشر شده از چند تبعه افغانی در نقش جهان توهین به ملت ایران است و هرچه سریع‌تر توسط مسئولین مربوطه شناسایی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات؛ انتشار تصاویری از آب‌بازی طالبان در حوض میدان نقش جهان اصفهان! مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

 بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات در این رابطه گفت: لازم است که هر چه سریع‌تر طرح ساماندهی اتباع خارجی و مسائل مربوط به اقامت را تصویب و قانونی کنیم تا بدین ترتیب اتباع خارجی اعم از عراقی، افغانستانی و... تعیین تکلیف و ساماندهی دقیق شوند.

وی با تاکید بر اینکه رفتار این افراد مجرمانه بوده افزود: اینکه بخواهند کشور بزرگی مثل ایران را که پنجه در پنجه ابرقدرت‌ها افکنده بدین شکل با رفتارهای غیراخلاقی و نادرست به سخره بگیرند قطعا قابل تحمل نیست.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بی شک مسئولین مربوطه، توسط ویدیوی منتشر شده، چهره آنها را شناسایی خواهند کرد و قطعا برخوردهای لازم را انجام خواهند داد زیرا این رفتار، رفتاری ضد ملت ایران بوده و قابل قبول نیست.

محبی نجم آبادی عنوان کرد: ما و افغانستان دو کشور همسایه هستیم و روزهایی که آنها به ما نیاز داشتند اجازه دادیم که وارد ایران شوند، علیرغم‌ سختی‌ها و مشکلات متعددی که در حوزه آموزش و پرورش داشتیم اجازه دادیم که وارد مدارس و دانشگاه‌ها شوند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ایران خدمات بزرگی در قبال مردم افعانستان داشتند پس انتظار دارند که آنها نیز قدردان این زحمات باشند. ایران و افغانستان همانند دو برادر هستند پس رفتاری باید بروز دهند که روابط خوبی را که با هم دارند را ادامه دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha