کد خبر 206724
۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹

امام جمعه کیش:

سفر رییس جمهور به آمریکای لاتین نشانگر نقش آفرینی ایران در نظم نوین جهانی است

سفر رییس جمهور به آمریکای لاتین نشانگر نقش آفرینی ایران در نظم نوین جهانی است

امام جمعه کیش با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به آمریکای لاتین گفت:‌ ایران در حال نقش آفرینی در نظم نوین جهانی است.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا بی‌نیاز» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با بیان اینکه در نظم نوین جهانی شاهد افول قدرت امریکا و اسرائیل هستیم، اظهار کرد: در نظم نوین جهانی، ایران جایگاه ویژه‌های در معادلات بین المللی دارد.

وی با اشاره به تلاش‌های دولت در احیای روابط دیپلماسی با کشورهای منطقه، بیان کرد: برکات این دستاوردها باید در سفره‌های مردم و بهبود وضعیت معیشتی نیز نمایان شود.

امام جمعه کیش، جمهوری اسلامی ایران را مردمی ترین نظام جهان توصیف کرد و افزود: مدعیان دروغین دموکراسی در جهان امروز در برابر این حقیقت حرفی برای گفتن ندارند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی مردم را از ظالمان داخلی و استکبارجهانی رهایی بخشید و به آنان اقتدار و آزادی داد.

حجت الاسلام والمسلمین «بی‌نیاز» با اشاره به سالروز شهادت آیت الله بهشتی و آغاز هفته قوه قضاییه، گفت: شهادت آیت الله بهشتی،‌ چهره واقعی منافقین را رسوا کرد و نسخه آنان را پیچید.

وی با اشاره به درگیری اخیر پلیس آلبانی با منافقین ادامه داد: خوشحالیم که امروز چهره واقعی منافقین حتی برای مخالفان نظام جمهوری اسلامی نیز رسوا شده و احدی در تروریست بودن دشمنان ملت ایران شکی ندارد.

امام جمعه کیش ابراز امیدواری کرد که آغاز جشنواره تابستانی کیش سبب رونق اقتصادی در جزیره شود و افزود: باید به این موضوع نیز توجه کرد که جذب گردشگر نباید سبب بی توجهی به ارزش‌ها و قوانین شود.

وی خواستار برگزاری رویدادهای ملی فرهنگی و مذهبی در ایام محرم و صفر در جزیره کیش شد.

حجت الاسلام والمسلمین «بی‌نیاز» همچنین با قدردانی از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در دیدار بی واسطه با مردم، اظهار کرد: امید است این روند ادامه دار باشد و این روحیه جهادی و میدانی در توسعه جزیره کیش نیز نمایان شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha