کد خبر 206376
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹

عملیات استشهادی در رام الله؛ 4 اسرائیلی به هلاکت رسیدند

عملیات استشهادی در رام الله؛ 4 اسرائیلی به هلاکت رسیدند

چهار تن از شهرک‌نشینان در اراضی اشغالی فلسطین امروز (سه‌شنبه) بر اثر تیراندازی در نزدیکی شهرک «عیلی» در شمال رام‌الله کشته شدند.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ عصر امروز سه‌شنبه در نزدیکی شهرک «عیلی» واقع در شمال رام‌الله حادثه تیراندازی به وقوع پیوست که در نتیجه آن چهار نفر از شهرک‌نشینان کشته و تعدادی زخمی شدند.
منابع خبری رژیم صهیونیستی همچنین گزارش دادند که در این حادثه، چهار نفر از شهرک‌نشینان نیز زخمی و راهی بیمارستان شدند.
منابع عبری زبان همچنین اعلام کردند که نظامیان اسرائیلی به سمت یک جوان فلسطینی که به‌ زعم آنها عامل تیراندازی بوده است، تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.

در همین حال منابع عبری زبان اعلام کردند که مجریان عملیات تیراندازی در نزدیکی شهرک عیلی در حد فاصل نابلس و رام‌الله دو فلسطینی بودند که یکی از آن‌ها به شهادت رسیده است.

این منابع تاکید کردند که یکی از مجریان این عملیات از محل متواری شده و نفر دوم به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

جنبش جهاد اسلامی این عملیات ضد صهیونیستی را تبریک گفت و اعلام کرد که این عملیات استشهادی پاسخی طبیعی به تشدید جنایات رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین است.

حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس نیز در پی عملیات «عیلی» گفت: مردم ما در برابر ظلم اشغالگران نخواهند شکست و مقاومت با تمام قوا به جنایات رژیم اشغالگر پاسخ خواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha