کد خبر 206230
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴

امام جمعه ارومیه: طرح جامع بصیرت‌افزایی معلمان در آذربایجان غربی تدوین شود

امام جمعه ارومیه: طرح جامع بصیرت‌افزایی معلمان در آذربایجان غربی تدوین شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: لازم است طرح جامع بصیرت افزایی معلمان در راستای توانمندی علمی و اعتقادی آنان در این استان تدوین و اجرا شود.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: در ایام تابستان برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان برنامه‌ریزی های متعددی انجام می‌شود ولی توجه به آموزش‌های ضمن خدمت معلمان نیز از مسایل اساسی است.

وی اظهار کرد: خود معلمان استان در طول سال با دانش آموزان سر و کار داشته و امر تعلیم و تربیت آنان را بر عهده دارند و اگر خود معلمان در مسیر تربیت قرار نگیرند و آموزش ضمن خدمت دریافت نکنند خلا آن را در زمان‌های آینده می‌توان در جامعه مشاهده کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: دستگاه‌های دیگر هم لازم است آموزش و پرورش را در اجرای این طرح به عنوان شروعی برای کارهای اساسی تر آینده یاری رسانند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تاکید بر تدوین طرح‌های جامع‌تر در این راستا اضافه کرد: اگر ذهنیت معلمان به دانش آموزان منتقل و این مبانی را اصلاح کنیم در عرصه تربیت به موفقیت دست یافته‌ایم.

پنج هزار معلم برای شرکت در طرح توانمند سازی معلمان ثبت نام کردند

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به نحوه توانمندسازی معلمان ارومیه و مناطق تابعه در ایام تابستان گفت: فراخوان این دوره در راستای جهاد تبیین منتشر شد و مجوز دوره‌ای ۲۸ ساعته برای معلمان اخذ شده‌ است.

علی مطهری نیز در این جلسه با بیان اینکه ۱۱ هزار نفر فرهنگی در شهرستان ارومیه و مناطق چهارگانه آن اشتغال دارند، یادآور شد: این دوره تحت سه عنوان تربیت دینی و سیاسی و پاسخ به شبهات برنامه‌ریزی شده‌ است.

مطهری تاکید کرد: پنج هزار معلم برای شرکت در طرح توانمندسازی معلمان ثبت نام کردند و این دوره از چهارم تیرماه به مدت سه روز در محل مصلی ارومیه به اجرا در می‌آید.

وی افزود: این دوره به علت اهمیت رسالت معلمی در جهاد تبیین برنامه‌ریزی و اجرایی شده‌ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha