کد خبر 205735
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵

«حیات» گزارش می‌دهد؛

چند خبر داغ نقل و انتقالاتی: مشکل بزرگ استقلال و پرسپولیس در دروازه/ ستاره ملی‌پوش قرمزها در آستانه جدایی

چند خبر داغ نقل و انتقالاتی: مشکل بزرگ استقلال و پرسپولیس در دروازه/ ستاره ملی‌پوش قرمزها در آستانه جدایی

نقل و انتقالات فوتبال ایران با شور و حرارت بالایی در حال پیگیری است و باشگاه‌های مختلف مشغول بستن تیم فصل آینده‌شان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ نقل و انتقالات فوتبال ایران چند روزی است که شروع شده و باشگاه‌های مختلف در حال پیگیری نیازهای خود در پنجره تابستانی هستند تا به بهترین شکل ممکن تیمِ فصل آینده را ببندند و بتوانند با قدرت بیشتری لیگ بیست و سوم را شروع کنند. در این میان باشگاه‌های مدعی عزم جدی‌تری برای ورود قوی به این بازار دارند و تا این لحظه اخبار جالب توجهی از مذاکرات و شکل پیش‌روی آنها مطرح شده است که چکیده‌ای از مهم‌ترین‌هایش را می‌خوانید:

* پرسپولیس در قبال بیرانوند عقب نشینی کرد

گلر ملی پوش پرسپولیس با این باشگاه به اختلاف مالی خورده و همین موضوع مشکل جدی در ادامه همکاری با سرخپوشان طی مذاکرات چند روز اخیر ایجاد کرده است. عمده مشکل بیرانوند با باشگاه بر سر طلبش از این مجموعه است و بر سر میزان پاداش اختلاف زیادی دارند و همین موضوع باعث شده در جلسه روز گذشته باشگاه با وکیل وی کار بالا بگیرد و حتی درگیری لفظی ایجاد شود. با این اوصاف برخلاف اینکه گفته می‌شود بیرانوند و پرسپولیس به بن بست خوردند ولی تاکید یحیی گل ‌محمدی مبنی بر اینکه بیرانوند را به هر قیمتی می‌خواهد و البته فشار هواداران مبنی بر حفظ این گلر ملی‌پوش باعث شده باشگاه فعلاً از مواضع خودش عقب نشینی کند و احتمالاً طی روزهای آینده جلسه دیگری برگزار خواهد شد و توافق نهایی صورت می‌پذیرد.

* استقلال همچنان به دنبال جانشین حسینی

باشگاه استقلال از عملکرد گلر و کاپیتان خودش در فصل گذشته رضایت ندارد و گل‌های بدی که این دروازه‌بان ملی‌پوش در طول فصل دریافت کرده او را یکی از عوامل جدی عدم قهرمانی آبی‌پوشان در دو جام معرفی می‌کند. همین موضوع در کنار نارضایتی هواداران از عملکردش باعث شده مسئولان باشگاه حتی پیش از مشخص شدن تکلیف سرمربی فصل جدید به دنبال جذب یک گلر مطمئن دیگر باشند. این موضوع اگرچه با دلخوری حسینی روبرو شده ولی نداشتن پیشنهاد جدی از تیم‌های بالای جدول باعث شده فعلاً قصد جدایی از جمع آبی‌پوشان را نداشته باشد. استقلالی‌ها به دنبال اخباری هستند و مذاکراتی با وی داشتند ولی اگر او جذب نشود احتمالاً بار دیگر سراغ رشید مظاهری خواهند رفت.

* سرلک هم ساز جدایی کوک کرد

هافبک ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس یکی دیگر از افرادی است که پیشنهادات قابل توجهی دارد و باعث شده نسبت به ماندن در این تیم ابراز تردید کند. سپاهان اصفهان یکی از تیم‌های خواهان به خدمت گرفتن سرلک است و پیشنهاد قابل توجهی به او داده است و از طرفی پیشنهاد لژیونر شدن هم دارد و باید دید چه تصمیمی برای فصل آینده می‌گیرد. او هم از مهره‌های کلیدی پرسپولیس است و حفظ او مورد تاکید یحیی گل محمدی است ولی پیشنهاد پرسپولیس اختلاف زیادی با پیشنهادهای دیگر این بازیکن دارد و همین موضوع کار را برای سرخپوشان در حفظ این بازیکن ملی‌پوش سخت کرده است. هرچند خود سرلک اعلام کرده اولویتش پرسپولیس است ولی خب هواداران پرسپولیس باید نگران جدایی این بازیکن باشند.

* حفظ قایدی دشوارتر از دشوار

مهدی قایدی، ستاره تیم فوتبال استقلال در فصل گذشته باید طبق قرارداد خودش به شباب الاهلی امارات برگردد و درخواست یک میلیون یورویی برای جذب دائمی او سنگ بزرگی پیش پای این باشگاه است که با وجود مشکلات عدیده مالی نتواند او را در جمع نفراتش نگه دارد. از طرفی پیشنهاد بالای الاتحاد کلبا برای جذب قایدی هم مانع بزرگ دیگری برای آبی پوشان در حفظ این ستاره ملی پوش است و به نظر می‌رسد استقلال باید فصل بیست و دوم را بدون این بازیکن تکنیکی و ریزنقش خودش سپری کند و این موضوع باعث نگرانی شدید هواداران این تیم شده است. باید دید تلاش مدیران باشگاه در حفظ او چقدر نتیجه بخش خواهد بود.

* سلمانی نزدیک‌ترین بازیکن به پرسپولیس

یاسین سلمانی، ستاره جوان سپاهان که در فصل گذشته خیلی در ترکیب اصلی طلایی پوشان به او بازی نرسید، مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته است و خودش هم به پیشنهاد باشگاه اصفهانی برای تمدید قرارداد پاسخ منفی داده تا نشان دهد عزمش برای جدایی جدی است. او پیشنهاد اروپایی دارد ولی مذاکرات جدی و مثبتی هم با پرسپولیس داشته و نزدیک ترین بازیکن به جذب از سوی این تیم برای فصل جدید است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او می‌تواند اولین خرید سرخپوشان در فصل جدید لقب بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha