کد خبر 205528
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹

امنیت جامعه ارمغان فداکاری شهدا است

امنیت جامعه ارمغان فداکاری شهدا است

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در پیامی ضمن تسلیت شهادت رسول مهدوی پور شهید مدافع امنیت اظهار داشت: فداکاری شهدا امنیت و آسایش را در جامعه به ارمغان آورده است.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ در پیام حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی آمده است: فیض عظمای شهادت مختص مقربان و راه یافتگان به حریم قدس الهی و آرزوی مبارزان و مجاهدان در راه حق است.

این پیام می افزاید: امروز شهدای والامقام با اهدای جان و نثار خون پاک خود باعث سربلندی، افتخار، اقتدار، امنیت، آرامش ملت و ایران اسلامی شده اند و بی شک در پیشگاه خداوند متعال آبرومند دنیا و آخرت خواهند بود و اجر و پاداشی عظیم در انتظار آنهاست.

این پیام اضافه می کند: قطعا شهادت و دلاور مردی شهید رسول مهدوی پور در یاد و خاطره عموم دلدادگان اسلام و ایران به یادگار خواهد ماند، روحش در جوار ارواح طیبه شهدا به آرامش خواهد رسید و زبونی و خواری دشمنان این مرز و بوم را در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام شاهرخی در این پیام می افزاید: اینجانب شهادت این فرزند لرستان و خدمتگزار در فرماندهی انتظامی را به ساحت حضرت امام عصر «عج»، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مجموعه فرماندهی انتظامی و عموم مردم استان لرستان خصوصا مردم شهید پرور کوهدشت، خانواده و بازماندگان این شهید سرافراز تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

سرگرد شهید «رسول مهدوی پور»، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرندیه چندی پیش در جریان عملیات تعقیب و مراقبت متهمین اقتصادی در اتوبان ساوه _ تهران به شدت مجروح و جهت رسیدگی و مداوا به بیمارستان ولی عصر(عج) منتقل شد.

سرگرد مهدوی پور متاهل و دارای یک فرزند دختر و اهل شهرستان کوهدشت بود که بعد از چند روز بستری و حالت کما در بیمارستان، ۲۱ خردادماه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha