کد خبر 205330
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶

قطع همکاری هوشمند پس از ۳ سال

قطع همکاری هوشمند پس از ۳ سال

امیرمحمد هوشمند که در نخستین سال حضور آلومینیوم در لیگ برتر به این باشگاه پیوست و طی سه فصل اخیر یکی از مهره‌های اصلی این تیم محسوب می‌شد، با اتمام قراردادش تصمیم به جدایی از جمع اراکی‌ها گرفت و به طور قطعی قراردادش را تمدید نخواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ امیرمحمد هوشمند که در نخستین سال حضور آلومینیوم در لیگ برتر به این باشگاه پیوست و طی سه فصل اخیر یکی از مهره‌های اصلی این تیم محسوب می‌شد، با اتمام قراردادش تصمیم به جدایی از جمع اراکی‌ها گرفت و به طور قطعی قراردادش را تمدید نخواهد کرد.

این مدافع ۲۳ ساله که تجربه حضور در رده‌های پایه ملی را دارد، از تیم جوانان سایپا به آلومینیوم اراک اضافه شد و در همان فصل نخست بازی در لیگ برتر به‌عنوان یک پدیده نامش بر سر زبان‌ها افتاد و جایگاه ثابتی به دست آورد ولی فصل بعد به طور قطعی در جمع اراکی‌ها نیست.

امیرمحمد هوشمند که در فصل گذشته دو بازی را به خاطر محرومیت از دست داد، در ۲۵ مسابقه دیگر لیگ برتر برای آلومینیوم اراک به میدان رفت که نمایش خوبی در خط میانی تیمش داشت، اما پس از سه سال همکاری، شرایط را برای ماندن در ایرالکو فراهم ندید و قراردادش را تمدید نخواهد کرد.

پیش از این جدایی وحید محمدزاده، دیگر مدافع باتجربه آلومینیوم اراک از این باشگاه قطعی شده بود و احتمال می‌رود بازیکنان شاخص دیگری ازجمله محمود قائدرحمتی، علیرضا نقی‌زاده و ... نیز مسیر دیگری را برای ادامه فعالیت خود انتخاب کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha