کد خبر 205045
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵

بررسی آخرین تحولات مربوط به مسائل هسته ای ایران در برنامه «کنکاش»

بررسی آخرین تحولات مربوط به مسائل هسته ای ایران در برنامه «کنکاش»

راستی آزمایی و بازرسی فعالیت‌های اتمی ایران در پرتو قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد و اجرای توافقنامه پادمان از موضوعات مطرح شده در نشست فصلی شورای حکام آژانس بود.

به گزارش گروه فرهنگی حیات، چندی پیش رسانه ها  قبل از نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کردند که تهران شماری از سوالات مطرح شده از سوی آژانس درباره برنامه‌ هسته‌ای خود را حل و فصل کرده است. دور جدید نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، پانزدهم خرداد در وین آغاز شد. در این نشست که تا روز جمعه ادامه داشت طیف مختلفی از مسائل هسته‌ای و موضوعات اجرایی آژانس، در دستور کار قرار گرفت.
در برنامه کنکاش این هفته با حضور دکتر نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی، و فیاضی کارشناس مسایل بین الملل، آخرین تحولات مربوط به مسائل هسته ای ایران و گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی در مورد ایران در شورای حکام و مواضع ایران مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد.
همچنین در بخش بعدی برنامه، رونمایی از موشک فراصوت فتاح توسط هوافضا سپاه و اهمیت این دستاورد دفاعی در دکترین بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران موضوع مورد بحث کارشناسان خواهد بود.

گفتنی است برنامه تلویزیونی «کنکاش» با اجرای امیر علی عسگری شنبه‌ها ساعت 20 به وقت تهران از شبکه جهانی جام جم پخش می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha