کد خبر 204819
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۸

برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی بورس، بانک و بیمه

برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی بورس، بانک و بیمه

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) با هدف توسعه همکاری و تامین مالی پروژه‌ها، افزایش دانش و بینش سرمایه‌گذاری فعالان اقتصادی، از 16 خرداد ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی تهران آغاز به کار کرده و تا 19 خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) با هدف توسعه همکاری برای تامین مالی پروژه‌ها، افزایش دانش و بینش سرمایه‌گذاری فعالان اقتصادی، از 16 خرداد ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی تهران، آغاز به کار کرده و تا 19 خرداد ماه ادامه فعالیت خواهد داشت. 

براین اساس شرایط اقتصادی کشور در سالیان گذشته به گونه‌ای بوده که لزوم برقراری ارتباط مستقیم و بدون واسطه، افزایش دانش مالی میان مدیران، تصمیم سازان و فعالان اقتصادی کشور و همین طور آحاد جامه به خوبی احساس می‌شود.

در ادامه ایجاد تلاطم‌های اقتصادی، تحریم‌های ظالمانه و وقوع منازعات بین‌المللی باعث شده لزوم ارتقا جایگاه صنعت مالی کشور بیش از گذشته مورد نظر قرار گیرد.

از این رو گردهمایی سالانه اهالی بازار، دست‌اندرکاران، مدیران و علاقه‌مندان این حوزه در قالب نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) به عنوان بزرگترین رویداد مالی منطقه خاورمیانه و یکی از مهمترین اجتماعات فعالان اقتصادی کشور به ایستگاه پانزدهم خود رسیده  و در حال برگزاری است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha