کد خبر 204782
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

ناصر ابراهیمی در گفتگو با «حیات»:

پرسپولیس بدون گل محمدی هم به مسیر خودش ادامه می‌دهد/ سجادی هرچه زودتر به وضعیت پرسپولیس رسیدگی کند

پرسپولیس بدون گل محمدی هم به مسیر خودش ادامه می‌دهد/ سجادی هرچه زودتر به وضعیت پرسپولیس رسیدگی کند

پیشکسوت پرسپولیس عقیده دارد در صورت جدایی یحی گل‌محمدی هم این مجموعه می‌تواند به مسیر موفق خودش ادامه دهد.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص نتایج پرسپولیس در فصلی که گذشت اظهار داشت: پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و با انسجام تیمی و ثباتی که در کادرفنی و حفظ نفرات کلیدی خودش داشت توانست فصل موفقی را پشت سر بگذارد و با جلوزدن از رقبا به عنوان قهرمانی هم در لیگ و هم در جام حذفی برسد. نقل و انتقالات خوب، مدیریت درست و به جا و کنترل کردن مسائل مالی در کنار تلاش کادر فنی و بازیکنان عواملی بودند که باعث موفقیت پرسپولیس در فصلی که گذشت شدند. به طور کلی یک مجموعه وقتی موفق می‌شود که عوامل آن به صورت یکپارچه و هماهنگ کار خود را به درستی انجام دهند و اگر یک بخش کارش را درست انجام ندهد و بقیه انجام دهند هم به نتیجه نمی‌رسد. هرکدام از عواملی که گفتم را حفظ کنید مطمئن باشید نتیجه‌اش این نمی‌شد.

وی در مورد برتری مقابل استقلال و قهرمانی در جام حذفی هم توضیح داد: پرسپولیس به تازگی دربی را در لیگ برده بود و شرایط روحی خوبی داشت و دست بالاتری هم در این بازی داشت. استقلال تیم خوبی است ولی به خوبی پرسپولیس نیست و ضعف‌هایی دارد که گریبانش را گرفت. بازیکنان با تجربه پرسپولیس هم نقش کلیدی ایفا کردند و نتیجه اش شد آن چیزی که دیدید. به نظرم آن بازی حتی نباید به وقت‌های اضافه کشیده می‌شد و در 90 دقیقه باید تمام می‌شد ولی بدشانسی باعث شد در ثانیه پایانی آن ضربه گل شود و کار گره بخورد. از طرفی آن قدر وقت اضافه که داور گرفت هم از نظر من بی دلیل بود و بازی را بیخودی کش داد.

پیشکست پرسپولیس در مورد کسب عنوان سه گانه این تیم در فصل گذشته گفت: این عنوان من را یاد سال 78 و تیم علی پروین انداخت که ما در آن هم در لیگ و هم در جام حذفی قهرمان شدیم. آن زمان مثل الان سوپرجام و موارد این چنینی وجود نداشت که آن را برایمان ارسال کنند و برای همین جام سومی وجود نداشت که ما هم بخواهیم سه گانه کسب کنیم وگرنه عملکرد ما اگر در آن فصل از این تیم امسال بهتر نباشد بدتر هم نبود. حتی من می‌گویم تیم ما به مراتب از تیم حال حاضر بهتر بود و می‌تواند با اختلاف این تیم را شکست دهد.

ابراهیمی در مورد اینکه گفته می‌شود گل محمدی تمایلی به ادامه همکاری با پرسپولیس ندارد هم توضیح داد: به هر حال تصمیم شخصی خود اوست و نمی‌توان کسی را مجبور کرد در مجموعه‌ای بماند. شاید می‌خواهد با قهرمانی و نتایج خوب از تیم برود و شاید هم واقعاً نیاز به استراحت دارد. به هر جهت پرسپولیس باید با مدیریت درست حتی اگر گل محمدی هم نماند به مسیر خودش ادامه دهد و قرار نیست اگر گل محمئی جدا شد تیم زمین بخورد. مگر تیم بعد از برانکو به مسیرش ادامه نداد؟ اگر مدیریت درست و اصولی بالای سر تیم باشد می‌تواند موفقیت خودش را دنبال کند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان با اشاره به احتمال تغییرات مدیریتی در باشگاه هم خاطرنشان کرد: به نظرم عملکرد آقای درویش خوب بوده و توانسته تیم را در مسیر قهرمانی مدیریت کند و به همین خاطر باید در سمت خودش ابقا شود. امیدوارم آقای سجادی به عنوان وزیر ورزش هرچه سریعتر تکلیف پرسپولیس را برای فصل آینده روشن کند و این بلاتکلیفی به ضرر تیم خواهد بود و اینکه هر روز بگویند مدیرعامل می‌رود یا می‌ماند قشنگ نیست و شروع کار را برای فصل بعد به تعویق می‌اندازد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha