کد خبر 204729
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶

رئیس کل دادگستری اصفهان خواهان تخصصی شدن حرفه وکالت شد

رئیس کل دادگستری اصفهان خواهان تخصصی شدن حرفه وکالت شد

رئیس کل دادگستری استان اصفهان بر ضرورت تخصصی شدن موضوع اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوط به وکالت تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ حجت‌الاسلام اسدالله جعفری روز چهارشنبه در کارگروه بررسی چگونگی اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوط به وکالت در دادگستری اصفهان افزود: با توجه به مسائل و مشکلات موجود، لازم است با مشخص کردن چند محور تخصصی، فعالیت‌ها در قالب کارگروه های تخصصی برنامه ریزی و پیگیری شود.

وی همچنین با اشاره به اهمیت جایگاه وکیلان در احقاق حق در جامعه گفت: وکیلان یکی از بازوان پرتوان دستگاه قضایی کشور برای احقاق حق و گسترش عدالت قضایی در سطح جامعه هستند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان افزود: همکاری و دغدغه‌مندی بسیاری از وکلای نیک‌اندیش در یاری رساندن به دستگاه قضایی به ویژه دستیابی به اهداف سند تحول قضایی قابل ستایش است.

حجت‌الاسلام جعفری در ادامه بر ضرورت شکل‌گیری همه فعالیت‌ها با محوریت سند تحول قضایی تاکید کرد و گفت: منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های رییس قوه قضاییه و انتظاراتشان از دستگاه قضایی در قالب سند تحول نقشه راه و جهت‌دهنده برنامه های محوری و اولویت دار سال شده است.

وی تصریح کرد: به‌کارگیری و استفاده از ظرفیت کارشناسان، وکلا، نهادهای مدنی و دیگر دست اندرکاران موضوعات حقوقی و قضایی باید در راستای سند تحول قضایی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha