کد خبر 204593
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰

مدیرکل بازرسی بنیاد شهید در گفتگو با حیات تشریح کرد؛

پشت پرده شایعه افشای فساد یکی از مدیران بنیاد شهید در شرکت اسپید شاهد

پشت پرده شایعه افشای فساد یکی از مدیران بنیاد شهید در شرکت اسپید شاهد

مدیرکل بازرسی بنیاد شهید و امور ایثارگران پشت پرده شایعه افشای فساد یکی از مدیران بنیاد شهید در شرکت اسپید شاهد را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی «حیات»، مدتی پیش خبری در خصوص افشای پروند فساد یکی از مدیران ارشد بنیاد شهید و امور ایثارگران با همراهی همسرش در برخی از کانال های خبری منتشر شد که در همان زمان نیز این خبر واکنش های متعددی را به همراه داشت.

در پیگیری این پرونده سعید حقیقی، مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران به خبرنگار اجتماعی حیات گفت: خبری که پیشتر با عنوان افشای پرونده فساد یکی از مدیران ارشد بنیاد در برخی از  کانال های فضای مجازی منتشر شد مربوط به زمان حال نبوده و برای ۹ سال گذشته است.

مدیرکل بازرسی بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان داشت: دستگاه های نظارتی در همان سال در جریان کامل پرونده مذکور قرار گرفتند و هیچگونه سوابق و مدارک مستندی دال بر سوء جریان متهم پرونده به دست نیامد.

وی با بیان اینکه قطعا در صورت صحت چنین مواردی پرونده با هدف برخورد با متخلفین در دستور کار قرار می گیرد، ادامه داد: شرکت مذکور در سال 94 به ثبت رسید و یک سال پس از آن همسر فرد مورد اشاره از شرکت مذکور خارج شد، لذا مدیر ارشد بنیاد شهید و امور ایثارگران هیچگونه ارتباطی با شرکت مذکور نداشته است. 

حقیقی در پایان خاطر نشان کرد: بر مبنای دستور موکد ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین ماموریت های ذاتی بازرسی، چنانچه مستندانی مبنی بر تخلف در هر بخشی از بنیاد گزارش شود قویا با آن برخورد کرده و مماشات نخواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha