کد خبر 204481
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۰

پاسخگویی به فرمان امام امت در تمام ابعاد شما را جز به راه حق نخواهد کشاند

پاسخگویی به فرمان امام امت در تمام ابعاد شما را جز به راه حق نخواهد کشاند

در قسمتی از وصیتنامه شهید فلاحی آمده است: «پاسخگویی به فرمان امام امت در تمام ابعاد شما را جز به راه حق نخواهد کشاند و بدانید که عمل برخلاف قول این رهبر عظیم الشان جز صراط شیطان نمی‌تواند باشد.»

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ شهید «عزت اله فلاحی» 22 اسفندماه 1345 در روســتای گاوچال از توابع شهرستان سرپل ذهاب به دنیا آمد. پدرش ملک علی و مادرش صورت نام داشت. به عنوان دانشجوی دانشسرا در رشته آموزش ابتدایی درس می‌خواند. معلم بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و عاقبت در 17 مرداد 1366 در ابوالفتح عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار شهید والامقام در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

در قسمتی از وصیتنامه شهید فلاحی آمده است: «پاسخگویی به فرمان امام امت در تمام ابعاد شما را جز به راه حق نخواهد کشاند و بدانید که عمل برخلاف قول این رهبر عظیم الشان جز صراط شیطان نمی‌تواند باشد. تحلیلتان را یک مقدار عمقی قرار دهید و در وجود این هادی غور نمائید.

در این میان به حقیقت شناختن حضرت امام شاید کمی دشوار باشد ولی تفکر و تعمق راهی برای دریافت وجود امام باشد. امامی که سراسر زندگی‌اش را در راه حق فدا می‌کند و جز سعادت مردم و بندگی حضرت رب چیزی را نمی‌خواهد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha