کد خبر 202561
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر کرج:

مشکلات آسفالت اصلی‌ترین شکایت شهروندان کرجی است

مشکلات آسفالت اصلی‌ترین شکایت شهروندان کرجی است

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: رسیدگی به بحث آسفالت به عنوان یکی از اساسی‌ترین مشکلات شهروندان باید به طور ویژه در مناطق پیگیری و اجرایی شود.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حسین مهاجری صبح شنبه در بازدید از شهرداری منطقه ۷ کرج از نزدیک با پرسنل منطقه دیدار و از روند اجرایی پرونده‌ها بازدید کرد و اظهار داشت: در بازدیدها می‌توان انگیزه پرسنل را در زمینه خدمت‌رسانی بهینه به عموم شهروندان ارتقا بخشید.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری به دنبال توزیع عادلانه امکانات در تمامی مناطق شهری هستند و با توجه به اینکه انتظارات شهروندان از شورا و شهرداری زیاد است باید همسو با مطالبات مردم حرکت خود را در جهت رفاه این عزیزان شتاب بخشیم.

مهاجری تصریح کرد: بهسازی و ارتقای سطح کیفی معابر، رسیدگی به درخواست‌های بحق شهروندان از اولویت‌ها و دغدغه مدیران شهری است که بی‌شک با بهره‌برداری از توان پرسنل، مراتب رفاه و آسایش و بهره‌مندی کامل از خدمات شهرداری برای شهروندان فراهم می‌شود.

وی با تأکید برفعالیت‌های عمرانی نظیر جدول‌گذاری و آسفالت تاکید کرد: رسیدگی به بحث آسفالت به عنوان یکی از اساسی‌ترین مشکلات شهروندان باید به طور ویژه در مناطق پیگیری و اجرایی شود.

مهاجری در این بازدید از برنامه‌های فرهنگی منطقه از جمله برگزاری سه طرح غربالگری سلامت شهروندی در دو محله کم برخوردار محمود آباد، حیدرآباد و برگزاری طرح سکوی سلامت در باغ ایرانی و مساعدت‌های مدیر منطقه به انجمن بیماران‌ام اس استان البرز با عضویت بیش از ۵ هزار بیمار مددجو، کمک به مدارس و توجه به ایجاد فضایی درخور آینده سازان کشور تقدیر و از شهردار منطقه به جهت تلاش بهینه در امور فرهنگی تقدیر و تشکر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha