کد خبر 202434
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

درستی در گفتگو با «حیات»:

شرکت بهره برداری مترو برنامه ای برای جمع آوری دستفروشان مترو ندارد/ نقشه های داخل واگن تعویض می شود

شرکت بهره برداری مترو برنامه ای برای جمع آوری دستفروشان مترو ندارد/ نقشه های داخل واگن تعویض می شود

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه شرکت بهره برداری مترو برنامه ای برای جمع آوری دستفروشان مترو ندارد گفت: نقشه های داخل واگن ها پس از اعمال تغییر در خطوط ۴ و ۶ باید به روز شود.

مسعود درستی مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «حیات»، درخصوص آخرین وضعیت طرح ساماندهی دستفروشان مترو گفت: شرکت بهره برداری مترو هیچگونه برنامه ای برای جمع آوری دستفروشان مترو از ایستگاه ها ندارد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به یکی از مهمترین برنامه های این شرکت مطرح کرد: دستفروشان مترو باید در یک چارچوب تعیین شده، همزیستی مسالمت آمیزی با مسافران مترو داشته باشند به گونه ایی که دستفروشان سبب ایجاد تزاحم با مسافران نشوند.

وی همچنین با اشاره به لزوم برخورد با بساط گستران مترو تاکید کرد: شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه تا این لحظه هیچ برنامه ایی برای ممانعت از ورود دستفروشان به واگن های مترو ندارد.

درستی درخصوص چرایی عدم تعویض نقشه های داخل واگن های مترو و سرگردانی برخی مسافران تصریح کرد: تمام واگن های فاقد نقشه و مابقی نقشه هایی که تخریب یا ناخوانا شده بود تا ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ با یک بودجه قابل ملاحظه تعویض شدند. اما پس از افتتاح برخی از ایستگاه های خط ۶ و اعمال برخی تغییرات در خط ۴ ضروریست نقشه ها مجدد به روز شود. از این جهت از تمام مسافران مترو به علت سرگردانی و عدم تصحیح نقشه ها عذرخواهی می کنم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه درپی انتقاد برخی مسافران مترو نسبت به عدم حضور کارکنان گیشه های بلیت فروشی ایستگاه های تازه افتتاح شده گفت: به زودی مشکلات و نواقص موجود در ایستگاه های جدید رفع و کارکنان در ایستگاه ها مستقر خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha