کد خبر 201991
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹

خون شهید بر پیکر اجتماع وارد می‌شود 

خون شهید بر پیکر اجتماع وارد می‌شود 

در قسمتی از وصیت نامه شهید اینانلو آمده است: « شهید هرگز نمی‌میرد، شهید زنده است و خون شهید به زمین نمی‌ریزد، خون شهید قطره قطره بلکه هزاران قطره بلکه به دریای بیکران خون تبدیل شده و بر پیکر اجتماع وارد می گردد.»

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ شهید علی اکبر اینانلو متولد اول آذر سال ۱۳۴۳ است که در کرج متولد شد. وی ۲۲ فروردین ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک و در منطقه فکه مفقودالاثر شد. سال ۱۳۹۱ پیکر شهید اینانلو شناسایی و در گلزارشهدای بی بی سکینه شهریار (صفادشت) به خاک سپرده شد.

پیکر پاک شهید علی اکبر اینانلو بعد از 29 سال همزمان با سالروز شهادت حضرت جواد الائمه در شهر کرج تشییع شد.

 خواهرش همیشه می گفت: علی اکبر زنده است و چون که جنازه اش نیست پس شهید قبولش نمی‌کردم. یک شب خواب دیدم یک مشت استخوان آوردند و می گویند حالا خاکش کنید، این شهید اینانلو است و فردا خبر شناسایی پیکر علی اکبر را آوردند.

خون شهید بر پیکر اجتماع وارد می‌شود 

در قسمتی از وصیت نامه شهید اینانلو آمده است: «پدر و مادرم از شما تشکر می کنم که چه رنج هایی متحمل شده اید و الان که به جبهه آمده ام و در راه خدا می خواهم بجنگم و اگر شهادت نصیب ما شود که بهتر.  از شما برادران و خواهران می خواهم که دنباله رو خط امام باشید و حافظ خون شهدا.

 شهید شمع محفل تاریخ است و شهادت مرگ سرخ محمد و آل علی است و شهید یعنی شاهد. شهید هرگز نمی‌میرد، شهید زنده است و خون شهید به زمین نمی‌ریزد،  خون شهید قطره قطره بلکه هزاران قطره بلکه به دریای بیکران خون تبدیل شود و بر پیکر اجتماع وارد می گردد.

والسلام
علی اکبر اینانلو»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha