کد خبر 201985
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

داود سیدعباسی در گفتگو با «حیات»:

با این آمادگی پرسپولیس انتظاری جز قهرمانی از آنها نمی‌رود/ زور استقلال به دو تیم مدعی دیگر نرسید

با این آمادگی پرسپولیس انتظاری جز قهرمانی از آنها نمی‌رود/ زور استقلال به دو تیم مدعی دیگر نرسید

پیشکسوت فوتبال در مورد سرنوشت قهرمانی لیگ برتر و تیم‌های سقوط کننده صحبت کرد.

داود سیدعباسی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص شرایط لیگ برتر و رسیدن سرنوشت قهرمانی به هفته آخر اظهار داشت: اتفاقاتی که رقم خورد غیر قابل پیش بینی نبود و مشخص بود استقلال از کورس خارج شده و دیگر شانس چندانی ندارد و جنگ قهرمانی بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان است و هر دو هم بازی‌های خودشان را با پیروزی پشت سر گذاشتند تا کار به دیدار هفته آخر کشیده شود. به نظرم پرسپولیس تا حد زیادی قهرمانی خودش را قطعی کرده ولی هنوز نمی‌توان از چیزی مطمئن بود و شاید نساجی بتواند از آنها امتیاز بگیرد و در نهایت سپاهان جام را بالای سر ببرد ولی با این آمادگی که از پرسپولیس دیدم بعید می‌دانم مشکلی برای قهرمانی و بردن نساجی داشته باشند.

وی در مورد دلایل خارج شدن استقلال از کورس هم توضیح داد: دلایل زیادی می‌توان برایش آورد ولی خب مسائلی دست به دست هم داد تا هم شرایط روحی - روانی بازیکنان به هم بریزد و هم از لحاظ فنی تیم دچار افت شود و شکست در دربی هم ضربه سنگینی به آنها بود که باعث شد تمرکزشان را در بازی با صنعت نفت هم از دست بدهند. استقلال تیم شایسته‌ای بود ولی در نهایت زورش به پرسپولیس و سپاهان نرسید و از کورس رقابت بالای جدول عقب ماند و حالا تمرکزش روی جام حذفی است. ضمن اینکه دیر اضافه شدن ساپینتو به تیم و عدم بسته شدن تیم با نظر سرمربی هم منجر به امتیازاتی شد که ابتدای فصل از دست رفت و اثراتش را حالا می‌بینیم.

پیشکسوت فوتبال در مورد سقوط نفت مسجد سلیمان هم گفت: تیم‌های نفتی متاسفانه چند سالی است که در فوتبال ایران شرایط خوبی ندارند. تیم خوب نفت تهران که نابود شد و الان هم وضعیت صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان را می‌بینید و دلیلش قانون عدم پرداخت دولتی به تیم‌های زیر مجموعه وزارتخانه‌های مختلف است که چند سال قبل به تصویب رسید و کار را به اینجا کشاند. واقعاً اتفاق تلخی است و دو تیم پرطرفدار و قدیمی فوتبال ایران بخواهند به دسته یک سقوط کنند.

سیدعباسی در مورد جام حذفی هم عنوان کرد: فکر می‌کنم استقلال اشتیاق بیشتری نسبت به پرسپولیس برای رسیدن به این جام داشته باشد ولی اول باید دید این دو تیم می‌توانند از سد نساجی و هوادار عبور کنند یا نه. ممکن است در فینال جام حذفی سورپرایز داشته باشیم و اتفاقاتی برخلاف پیش بینی‌ها رقم بخورد. باید صبر کنیم و ببینیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha