کد خبر 201516
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵

معاون استاندار بوشهر: دشمن در قالب جنگ ترکیبی به دنبال نفوذ بین نسل جوان جامعه است

معاون استاندار بوشهر: دشمن در قالب جنگ ترکیبی به دنبال نفوذ بین نسل جوان جامعه است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: امروز دشمن در قالب جنگ ترکیبی به دنبال نفوذ بین نسل جوان جامعه است که باید با تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی قوی این نقشه‌های شوم را خنثی کرد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ اکبرپورات روز چهارشنبه در نشست هماهنگی گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در بوشهر اظهار کرد: امروز باید در راستای اشاعه و تبیین فرهنگ ایثار، شهادت، صبر و استقامت نسل جوان بعنوان یکی از نیازهای اساسی جامعه کار جهادی انجام داد.

وی افزود: همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی باید در حوزه فرهنگ و آموزش استان گام بردارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اجرای برنامه‌های ارزشمند همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و عملیات غرورآفرین بیت المقدس، تصریح کرد: براساس تاکید رهبر معظم انقلاب در زمینه جهاد تبیین، محور برنامه‌ها در استان در زمینه تبیین، معرفی و چرایی دفاع مقدس و عملیات بیت‌المقدس برای نسل جوان و جامعه هدف برگزار می‌شود.

پورات اضافه کرد: باید تلاش شود برای مناسبت‌های نظیر سوم خرداد با برنامه‌ریزی دقیق‌ و هدفمند وارد میدان شد تا بتوان اثرگذار واقع شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: در همین راستا هیچ اقدام و برنامه‌ای در رابطه با دفاع مقدس و شهدا بی اثر نیست ولی باید برنامه‌ها بر اساس نیاز روز جامعه تدوین و اجرایی گردند.

وی یادآور شد: در همین ارتباط به مناسبت روز مقاومت، ایثار و پیروزی و گرامیداشت حماسه سوم خرداد، یادواره شهدای استان بوشهر در عملیات فتح المبین و بیت المقدس در تمام شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

پورات با اشاره به اینکه تعداد 470 شهید از استان بوشهر در عملیات بیت المقدس و فتح المبین به شهادت رسیدند، گفت: همچنین دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر مراسم گرمیداشت شهدای دستگاه اداری خود را تدوین و برگزار می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام و گلزارهای شهدای سطح استان، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، یادواره شهدا، مراسم تجلیل از فاتحان خرمشهر از جمله برنامه‌های سوم خرداد در سطح شهرستان‌ها خواهد بود.

پورات با تاکید بر اینکه از تمامی مسئولان استان و فرمانداری‌ها با برنامه‌ریزی منظم و همکاری لازم برای برگزاری هرچه بهتر مراسمات مختلف در سطح استان داشته باشند، اظهار کرد: همچنین فضای‌سازی محیطی از سوی ادارات، شهرداری‌ها و دیگر نهادهای فرهنگی و همچنین فضای جامعه باید باشکوه ویژه‌ای اجرایی شود تا حس این ایام ارزشمند به مردم منتقل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha