کد خبر 200757
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰

اسامی برندگان مسابقه سراسری «نماز در سیره و سخن حضرت فاطمه(س)» اعلام شد

اسامی برندگان مسابقه سراسری «نماز در سیره و سخن حضرت فاطمه(س)» اعلام شد

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز از اعلام اسامی برندگان مسابقه سراسری کتابخوانی نماز با عنوان «نماز در سیره و سخن حضرت فاطمه سلام الله علیها» خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ حامد صالحی مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز با اشاره به بیانیه ستاد اقامه نماز کشور در خصوص نتایج مسابقه سراسری کتابخوانی نماز با عنوان «نماز در سیره و سخن حضرت فاطمه سلام الله علیها» گفت: تا به امروز بیش از ۱۰ هزار نفر در این مسابقه شرکت کردند.این مسابقه معنوی از ۲۲ دی ماه سال ۱۴۰۱ همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز گرامیداشت مقام زن و روز مادر آغاز و با یک مرحله تمدید تا ۳۱ فروردین سال جاری برگزار شد. در این رویداد فرهنگی تعداد ۱۰۰۹۶ نفر مشارکت کرده که از این تعداد ۷۲۳۰ نفر واجد شرایط به مرحله قرعه کشی و انتخاب شدند.

وی در ادامه با اشاره به شیوه قرعه کشی از میان شرکت کنندگان، تصریح کرد: آیین قرعه کشی مسابقه به صورت مکانیزه با حضور معاونین فرهنگی و برنامه‌یزی، مدیر روابط عمومی، مدیر فرهنگی، مدیر عامل انتشارات و مدیر ستاد اقامه نماز استان تهران روز سه شنبه ۱۲ اردیبشت ماه برگزار و ۱۸۰ نفر به عنوان برگزیدگان مسابقه انتخاب شدند.

صالحی اظهار کرد: به هر یک از برگزیدگان کارت هدیه به مبلغ ۳/۰۰۰/۰۰۰ ریال (معادل سیصد هزار تومان) تقدیم خواهد شد.

وی با اشاره به نحوه دریافت هدایاتوسط برندگان گفت: برگزیدگان می بایست با ستادهای اقامه نماز نحوه محل سکونت خود تماس گرفته و از نحوه دریافت هدیه خود مطلع شوند.

صالحی ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت کلیه دستگاه های اجرایی، ستادهای اقامه نماز استان‌ها و اصحاب رسانه در برگزاری این مسابقه معنوی گفت: استان های قم ، خراسان جنوبی ، بوشهر ، ایلام و آذربایجان‌شرقی بیشترین میزان شرکت کننده را به خود اختصاص داده بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha