کد خبر 200699
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با«حیات» اعلام کرد؛

بدنبال تشدید مجازات حمل سلاح سرد و گرم هستیم/ خون شهدا جهت‌گیری‌ها را اصلاح و به مسیر اصلی باز می گرداند

بدنبال تشدید مجازات حمل سلاح سرد و گرم هستیم/  خون شهدا جهت‌گیری‌ها را اصلاح و به مسیر اصلی باز می گرداند

حاجی دلیکانی با اشاره به ضرورت تشدید مجازات حمل سلاح سرد و گرم گفت: خون شهدا جهت‌گیری‌ها را اصلاح و به مسیر اصلی باز می گرداند و امروز شهادت شهید الداغی نمونه بارزی از غیرت دینی مردم ایران است.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات با اشاره به شهادت حمیدرضا الداغی گفت: ضعف قانون در مجازات حمل سلاح سرد، سبب بروز اتفاقات و خشونت می‌شود لذا بدنبال بررسی و تشدید مجازات برای حمل سلاح سرد و گرم بدون مجوز خواهیم بود.

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد : امروز اگر غیرتمندی، آزادگی و شجاعت در وجود زنان و مردان این مرز و بوم است، حاصل خون شهداست که هشت سال در برابر تجاوز، متجاوزان ایستادگی کردند تا سرزمینشان آباد باشد. بر این اساس امروز جوان سبزواری در برابر نادانی افرادی ایستاد تا از ناموس و هموطنش دفاع کند که این از غیرت علویش نشات می گیرد.

وی شهادت حمیدرضا الداغی، شهید غیرت و آزادگی را به خانواده و مردم کشور، تبریک و تسلیت گفت و افزود: تصور ما از شهادت این جوان سبزواری این است که در مقاطع مختلف در طول انقلاب اسلامی، همیشه خون شهید بوده که مجددا جهت گیری‌ها را به مسیر اصلی خود هدایت کرده است.

حاجی دلیکانی با اشاره به اینکه خون این شهید سرمنشا یک حرکت و جهت گیری درست در راستای ارزش‌های دینی و اسلامی خواهد بود، گفت: ایران بعد از انقلاب اسلامی فراز و نشیب‌های زیادی را به خود دیده، اما این خون شهدا است که سر منشا، راه درست را به ما نشان می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha