کد خبر 200418
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳

اقدام جدید ضدصهیونیستی الجزایر در حمایت از فلسطین

اقدام جدید ضدصهیونیستی الجزایر در حمایت از فلسطین

مجلس سفلای الجزایر در واکنش به عضویت رژیم صهیونیستی در اتحادیه بین‌المجالس از ریاست کمیته مبارزه با تروریسم در این اتحادیه کناره‌گیری کرد.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ «مجلس ملی خلق» الجزایر (مجلس سفلای الجزایر) اعلام کرد که از ریاست «کمیته مبارزه با تروریسم» در اتحادیه‌ بین‌المجالس به علت عضویت رژیم صهیونیستی کناره‌گیری کرده است.

طبق اعلام وبگاه مجلس سفلای الجزایر، در جریان یکصد و چهل و ششمین نشست مجمع عمومی اتحادیه بین‌المجالس که بین روزهای یازدهم تا پانزدهم ماه مارس در منامه پایتخت بحرین برگزار شد، «منذر بودن» نایب رئیس مجلس ملی خلق الجزایر به نمایندگی از طرف کشور الجزایر به عنوان رئیس گروه عالی‌ مشورتی مبارزه با تروریسم و افراط‌گرایی شدید انتخاب شد.

طبق این بیانیه، پس از انتخاب الجزایر به عنوان رئیس کمیته مذکور، اعضای جدید مجمع عمومی -عربستان سعودی، سلطنت عمان، مکزیک، ایران، هند، سوئد و رژیم صهیونیستی- را مورد تایید مجمع عمومی قرار گرفتند.

مجلس سفلای الجزایر در ادامه اعلام کرد: «به دنبال این اقدام جدید و پس از مشورت‌های فراوان و همگام با مواضع ثابت الجزایر در قبال مسائل عادلانه جهان به‌ویژه آرمان فلسطین، آقای منذر بودن به نمایندگی از طرف شورای خلق الجزایر تصمیم گرفت از ریاست گروه عالی‌ مشورتی مبارزه با تروریسم و اطراف‌گرایی شدید کناره‌گیری کند.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha