کد خبر 167316
۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

محسن بنگر در گفتگو با «حیات»:

نتیجه بازی این هفته قرار نیست قهرمان لیگ را مشخص کند/ مزه دربی به ورزشگاه پر از تماشاگر است

نتیجه بازی این هفته قرار نیست قهرمان لیگ را مشخص کند/ مزه دربی به ورزشگاه پر از تماشاگر است

پیشکسوت پرسپولیس در مورد تقابل این هفته سرخابی های پایتخت و شرایط دو تیم در این بازی صحبت کرد.

محسن بنگر در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص دربی پیش روی استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: این بازی همیشه جذاب است و الان هم به خاطر شرایط جدول این جذابیت چند برابر شده است. دو تیم هم می‌خواهند یک بازی حیثیتی را ببرند و هوادارانشان را خوشحال کنند و هم امتیاز این بازی در سرنوشت قهرمانی تاثیر بسزایی دارد. البته من برخلاف خیلی ها معتقدم برنده این بازی قرار نیست قهرمان لیگ را مشخص کند چرا که هنوز سه بازی دیگر بعد از آن باقی مانده و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

وی افزود: نباید فراموش کرد یک ضلع این کورس قهرمانی سپاهان است که روی کاغذ می‌توان گفت شانس بیشتری نسبت به استقلال و پرسپولیس دارد و بازی رو در رو را هم از هر دو تیم برده است و در صورت تساوی امتیاز هم قهرمان خواهد شد. از طرفی استقلال هفته آخر لیگ با تراکتور بازی دارد که بازی سختی است و پرسپولیس هم باید یک هفته قبل از آن به مصاف گل گهر برود و احتمال امتیاز دادن در این بازی‌ها زیاد است پس نباید طوری وانمود کرد که دربی قرار است قهرمان لیگ را تعیین کند.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با وضعیت دو تیم در دربی هم گفت: هر دو تیم شرایط خوبی دارند و نتایج قابل قبولی در هفته‌های اخیر گرفتند. استقلال خط حمله قدرتمندی دارد و از سوی دیگر پرسپولیس در ساختار دفاعی تیم منسجمی است و سخت گل می‌خورد. من پیش بینی می‌کنم با توجه به اینکه تساوی به درد هیچکدام از دو تیم نمی‌خورد و هر دو طرف برد می‌خواند یک بازی هجومی و پرموقعیت خواهیم دید و در نهایت فکر می‌کنم بازی پر گل باشد.

بنگر در مورد اینکه شانس کدام تیم بیشتر است، توضیح داد: من خودم به عنوان پیشکسوت پرسپولیس دوست دارم تیم محبوبم پیروز شود ولی واقعاً دربی غیر قابل پیش بینی است و نمی‌شود گفت کدام تیم شانس بیشتری دارد. به نظرم مباحث روحی و روانی خیلی در این بازی موثر است و اینکه هرتیم وسط زمین را در اختیار بگیرد شانس بالاتری خواهد داشت. تمرکز بالا در بین مهاجمان در استفاده از موقعیت ها هم موضوع مهمی است.

وی در رابطه با تعداد تماشاگران دربی هم گفت: واقعاً جای تاسف دارد که بازی به این حساسیت و جذابیت بالا با تعداد تماشاگران محدود برگزار می‌شود. اصلاً مزه دربی به تماشاگرانش است و اینکه ورزشگاه پر از جمعیت باشد و چند سالی بود به خاطر کرونا ورزشگاه پر از تماشاگر ندیدیم و الان که انتظار می‌رفت این محدودیت برداشته شود چنین تصمیمی گرفته شد. در حالیکه در اصفهان و تبریز و سایر نقاط بلیت فروشی کامل انجام می‌شود.

برچسب‌ها