کد خبر 166673
۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱

حسینی در دیدار با خانواده شهید میلاد حیدری:

بساط ننگین رژیم صهیونیستی به برکت خون شهدا برچیده خواهد شد

بساط ننگین رژیم صهیونیستی به برکت خون شهدا برچیده خواهد شد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: سربلندی ملت ایران مرهون خون شهداست و به فضل الهی خون شهیدانی‌ که با جنایتِ صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند به ثمر نشسته و بساط ننگین رژیم صهیونیستی برچیده خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی حیات، سید محمد حسینی معاون رئیس جمهور در سفر به شهرستان قرچک با حضور در منزل شهید مدافع حرم میلاد حیدری که روز 11 فروردین ماه امسال در حمله رژیم صهیونیستی به سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد، با مادر و اعضای خانواده این شهید والامقام دیدار و از صبر و روحیه بالای آنان تجلیل کرد.

حسینی در این دیدار با ابلاغ سلام گرم آیت‌الله رئیسی به خانواده شهید حیدری تاکید کرد: با حضور در منزل خانواده شهدا و گفت‌وگو و مشاهده روحیه بالای آن‌ها به‌جای تسلا دادن، روحیه و انگیزه می‌گیریم که با احساس تعهد و مسئولیت بیشتر در خدمت مردم باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شهیدان جلیل القدر و خانواده‌های صبور و بزرگوار آنان مایه مباهات ملت ایران هستند و عزت و سربلندی ملت ایران مرهون خون شهداست و به فضل الهی خون شهیدانی‌ که با جنایتِ صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند به ثمر نشسته و بساط ننگین رژیم صهیونیستی برچیده خواهد شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: همان‌گونه که مولای متقیان هنگام ضربت خوردن فرمودند "فزت و رب الکعبة"، شهیدان دلداده و رهرو امام علی (ع) نیز به فوز و رستگاری رسیدند و ناظر اعمال ما هستند و در لیالی قدر از خداوند بخواهیم که پاسدار حرمت خون و راه پر افتخار شهدا باشیم تا در سرای آخرت شرمنده آن عزیزان نباشیم.

در این دیدار، مادر شهید میلاد حیدری هم با ذکر خاطراتی از رفتار و منش والای این شهید والامقام گفت: میلاد عاشق اهل بیت، دلداده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری، خادم مردم، محجوب و بی ادعا، صادق و مخلص بود.
وی همچنین از حضور گسترده مردم قرچک، تهران و قروه و مسئولان در تشییع باشکوه این شهید مبارزه با صهیونیست‌ها قدردانی‌ کرد و از مسئولان خواست که مانع ترویج بی حجابی و بی بندوباری در جامعه شوند.

برچسب‌ها