کوروش محمد حسینی مدیرکل آمار و فنآوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی حیات، اظهار کرد: در سال 1401 ما 2 سرویس خیلی مهم راه اندازی کردیم که بر اساس دستور ریاست بنیاد شهید پیاده سازی و اجرا شد.
وی افزود: حسب دستور ریاست بنیاد، قرار شد در خدمات رسانی به جامعه هدف از ظرفیت ها و پتانسیل های بیرون بنیاد شهید استفاده شود؛ گروه های مردم نهاد در راستای خدمات رسانی به این خانوادهها قرار شده کمک کنند و ما ابزارها را برای این افراد فراهم خواهیم کرد.
مدیرکل آمار و فنآوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه به عنوان مثال برای مددکاری، قرار شد از مددکاران داوطلب و علاقهمند به این حوزه استفاده شود گفت: در میز خدمت ایثار من، سرویس مددکاری و مشاوره آنلاین فراهم شده و از طریق این سرویس، مددکاران داوطلب میتوانند خدمات را به جامعه هدف ارائه دهند.
محمد حسینی بیان کرد: بر اساس دستورالعمل ها و بخش نامه های موجود، همه مدیران ارشد کشور موظف هستند در دورههای زمانی متفاوت به بازدید از خانواده شهدا و ایثارگران بروند.
وی با اشاره به اینکه دیدارها در بنیاد شهید در قالب طرح سپاس انجام میشود گفت: برای همکاران خود زیر ساخت لازم فراهم شده بود که نتایج این دیدار ها ثبت و ضبط شود و در پرونده ایثارگران نیز ثبت میشود.
مدیرکل آمار و فنآوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: برای سایر مدیران ارشد کشور ظرفیت سیستماتیکی وجود نداشت که در حال حاضر این ابزار در سامانه ایثار من فراهم شده.
محمد حسینی بیان کرد: با تخصیص دسترسی به مدیران ارشد کشور، میتوانند نتایج بازدید از خانواده شهدا و ایثارگران را در سامانه ثبت و ضبط کنند و قابلیت گزارش گیری خوبی وجود دارد تا بتوان به خوبی نظارت کرد که کدام مدیر به ملاقات جامعه هدف رفته است.