کد خبر 164545
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

بخش‌های مردمی باید در حوزه‌های مختلف پیشگیری از اعتیاد تلاش کنند

بخش‌های مردمی باید در حوزه‌های مختلف پیشگیری از اعتیاد تلاش کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: اعتیاد ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و جرائم است و موسسات خیریه و بخش‌های مردمی باید در حوزه‌های مختلف پیشگیری از اعتیاد تلاش کنند.

به گزارش گروه استان‌های حیات، ابوالفضل رفیعی بعد از ظهر چهارشنبه در کمیته مشارکت‌های مردمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، گفت: در هر موضوعی که مردم ورود کنند موفقیت‌های قابل توجهی حاصل می‌شود.

وی اظهار داشت: بخش‌های دولتی باید زمینه حضور و مشارکت‌های مردمی در عرصه‌های مختلف را تسهیل کنند و در مواردی هم که موانعی وجود دارد گره‌گشایی کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: بخش‌های دولتی زمینه حضور و مشارکت‌های مردمی در عرصه‌های مختلف از جمله مبارزه با مواد مخدر را فراهم و تسهیل کنند.

رفیعی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف، نتایج بسیار خوبی داشته و نتایج استفاده از ظرفیت‌های مردمی را در حوزه‌هایی مانند محرومیت زدایی، سلامت و کاهش آسیب‌های اجتماعی دیده‌ایم.

وی گفت: اعتیاد ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و جرائم است و موسسات خیریه و بخش‌های مردمی و دستگاه‌های مسئول باید در حوزه‌های مختلف پیشگیری از اعتیاد و درمان، کارآفرینی و اشتغال بهبود یافتگان تلاش کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان بیان داشت: مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف باعث امید افزایی، سلامت و نشاط بیشتر جامعه می‌شود و باید زمینه هم افزایی و تقسیم کار مناسب میان تمامی ظرفیت‌های مردمی از جمله بسیج، گروه‌های جهادی و خیران در امر پیشگیری، درمان و مقابله با اعتیاد در استان فراهم شود.

برچسب‌ها