کد خبر 164238
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

ثبت نام 4000 نفر در پویش دیدار با خانواده شهدا

ثبت نام 4000 نفر در پویش دیدار با خانواده شهدا

دبیر پویش دیدارهای مردمی با خانواده شهدا گفت:حدود 4000 نفر در پویش دیدار با خانواده شهدا ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ محمد جواد مجتهد دبیر پویش دیدارهای مردمی با خانواده شهدا گفت: حدود 10 سال است که پویش دیدار مردمی با خانواده شهدا صورت می گیرد .زمانی که موج وبلاگ نویسی در فضای مجازی خیلی فعال بود، برای دیدار با خانواده شهدا، جانبازان در آسایشگاه و سایر عزیزان برنامه هایی داشتیم که دیدارهایی صورت می گرفت.

وی افزود: زمانی که موج وبلاگ نویسی در فضای مجازی خیلی فعال بود، برای دیدار با خانواده شهدا، جانبازان در آسایشگاه جانبازان و سایر عزیزان برنامه هایی داشتیم که از این دیدار ها صورت می گرفت.

دبیر پویش دیدارهای مردمی با خانواده شهدا با اشاره به شکل گیری این پویش گفت: به این نتیجه رسیدیم که 22 اسفند نیز یک روز مبارکی است که اگر بتوانیم تلاش کنیم  پاسداشت این روز را به عنوان روز تکریم خانواده شهدا داشته باشیم، یک پویش مردمی و خودجوش اتفاق خواهد افتاد و به برکت خون شهدا طی تبلیغاتی ساده در فضای مجازی استقبال خوبی از جانب مردم برای این پویش صورت گرفت.

مجتهد ادامه داد: حدود 4000 نفر در پویش دیدار با خانواده شهدا ثبت نام کرده اند که افراد طی دیدارهایی که با خانواده های شهدا در محله ها و شهر های محل سکونت شان داشتند تصاویر این دیدار را با هشتک روز شهید به اشتراک گذاشتند. چون برخی افراد خانواده شهیدی را نمی شناختند، بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این پویش برای معرفی شهدا کمک شایان توجهی کردند. 

دبیر پویش دیدارهای مردمی با خانواده شهدا با اشاره به ثبت نام علاقه مندان به این پویش گفت: کسانی که تمایل به ثبت نام در این پویش دارند می توانند با مراجعه به لینک دیدار با خانواده شهدا به مناسبت روز شهید در موتورهای جستجو گر خبرگزاری ها که در آن لینک فرم ثبت نام قرار داده شده است از آن طریق ثبت نام کنند .اگر استقبال بیشتری از این پویش صورت بگیرد این پویش تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها