کد خبر 164056
۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با «حیات»:

رژیم صهیونیستی با کمک رسانه‌ حق را باطل جلوه می‌دهد

رژیم صهیونیستی با کمک رسانه‌ حق را باطل جلوه می‌دهد

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: همه دنیا می‌دانند که حق با فلسطین است؛ اما رژیم صهیونیستی با کمک رسانه‌ها ما را به عنوان مهاجم نشان می‌دهد و اینگونه حق را باطل جلوه می‌دهد.

سید ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات درباره اینکه همگرایی رسانه‌های مقاومت چگونه عملی می‌شود، گفت: ما می‌توانیم با اتحاد استراتژی، رسانه‌ها را متحد کنیم. ما می‌دانیم که آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمنان ما هستند. این دو کشور از رسانه‌ها برای کتمان حقیقت استفاده می‌کنند و هنوز با همین استراتژی کتمان حقیقت جلو می روند.

وی افزود: همه دنیا می‌دانند که حق با فلسطین است؛ اما رژیم صهیونیستی با کمک رسانه‌ها ما را به عنوان مهاجم نشان می‌دهد و اینگونه حق را باطل جلوه می‌دهد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی اظهار کرد: وقتی حقیقت را بشناسید راه کوتاه‌تر می شود. اخیرا درست است ایران با مشکلاتی مانند گرانی دست و پنجه نرم می‌کند؛ اما مشکل با حکومت و دولت ایران نیست؛ بلکه مشکل آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

ابوشریف افزود: همانطور که گفتم وقتی دشمن را بشناسیم مسیر کوتاه‌تر می‌شود و وقتی هدف و دشمن را تعیین می‌کنیم، خودبخود با یکدیگر متحد شده و به این هدف اصلی که وحدت است، می رسیم.

برچسب‌ها