کد خبر 163482
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

قاضی زاده هاشمی در آیین تجلیل از برگزیدگان علمی، نوآوری و کارآفرینی شاهد و ایثارگر:

باید کاری کرد که ایثارگران دست گیر، گره گشا و کار آفرین باشند/ ضرورت تجاری سازی خلاقیت ها

باید کاری کرد که ایثارگران دست گیر، گره گشا و کار آفرین باشند/ ضرورت تجاری سازی خلاقیت ها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه باید کاری کرد که ایثارگران دست گیر، گره گشا و کار آفرین باشند، گفت: ما به دنبال این هستیم که با توجه به نقش الگوساز ایثارگران تغییر رویکرد داشته باشیم و با رفتار جهادی به رفع مشکلات بپردازیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛  سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در آیین تجلیل از برگزیدگان علمی، نوآوری و کارآفرینی شاهد و ایثارگر که صبح امروز 14 اسفند ماه برگزار شد، اظهار کرد: ما تلاش می‌کنیم که رویکردها تغییر پیدا کند و معتقدیم نیروی انسانی با استعداد و دارای هدف، با قرارگیری در مسیر درست می‌تواند مشکلات را حل کند.

وی افزود: ما به دنبال این هستیم که با توجه به نقش الگوساز ایثارگران تغییر رویکرد داشته باشیم و با رفتار جهادی به رفع مشکلات بپردازیم.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه باید جایگاه ایثارگران را به جامعه نشان دهیم، اظهار داشت: باید کاری کنیم که ایثارگران دست گیر، گره گشا و کار افرین باشند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ما میخواهیم از یک سازمان معیشت پایه تبدیل به یک سازمان راهبردی، هدایت کننده و جریان ساز شویم. جامعه 3 میلیون نفری ما ظرفیت های متفاوتی دارد.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه جامعه ای پویا است که اندیشه خلاق و تحول بخش داشته باشد، گفت: باید خلاقیت را تجاری سازی کرد و بسیاری از کشورهای موفق، خلاقیت ها را تجاری سازی کرده‌اند.

وی افزود:‌ امیدوارم الگو سازی خوبی داشته باشیم و بنیاد شهید بتواند به وظایف خود به درستی عمل کند و فرهنگ ایثار و شهادت را ارتقا داده و همه جامعه بتوانند از آن بهره مند شوند.

برچسب‌ها