کد خبر 163001
۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با «حیات»؛

شهدا وحدت آفرین هستند/ هم مسیری راویان مجاهد رسانه علیه نظام سلطه جهانی

شهدا وحدت آفرین هستند/ هم مسیری راویان مجاهد رسانه علیه نظام سلطه جهانی

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه شهدا وحدت آفرین هستند، گفت: راویان مجاهد رسانه در جبهه ای مشترک علیه نظام سلطه جهانی هم مسیر شده اند تا روایتی از مظلومیت مسلمانان را به تصویر بکشند.

امیر حسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات با اشاره به اولین همایش یادواره شهدای رسانه جبهه مقاومت گفت: امام سجاد (ع) پیام آور عاشورا بود. وقتی امام رئوف نگذاشت عاشورا در کربلا متوقف شود و پیام‌رسان وقایع کربلا در جهان شد ما نیز این روز را برای راویان مجاهد که در این مسیر شهید شدند، انتخاب کردیم.

وی افزود: امروز می توان گفت راویان مجاهد رسانه در جبهه ای مشترک علیه نظام سلطه جهانی هم مسیر شده اند تا روایتی از مظلومیت مسلمانان را به تصویر بکشند. ما وظیفه خود می دانیم تا یاد آنان را زنده نگهداریم.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه با دعوت از مسئولین و خانواده های شهدای عرصه رسانه می توان محور مقاومت را تقویت کرد، گفت: شهدا وحدت آفرین هستند، لذا امیدواریم به برکت خون شهدا تا اولین یادواره شهدای رسانه محور مقاومت پایه‌ همکاری بین رسانه‌ های کشورهای این محور شده و زمینه را به گونه ای فراهم آورد که در جنگ نابرابر و روایت یک طرفه‌ که توسط نظام سلطه در جریان است، جبهه مقاومت به پیروزی برسد. 

معاون رئیس جمهور در ادامه افزود: با الگو گرفتن از فلسفه روایت زندگی شهید کربلا امام حسین(ع) که انسان های زیادی را مجذوب خود کرد، امروزه هر چقدر در معرفی و فلسفه زندگی شهدا گفتگو کنیم و بتوانیم آن‌ها را الگوی حرکت جامعه قرار دهیم موفق تر هستیم.

برچسب‌ها