کد خبر 162860
۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با «حیات» تصریح کرد؛

هم‌صدایی مسئولین عامل رونق مشکلات اقتصادی کشور

هم‌صدایی مسئولین عامل رونق مشکلات اقتصادی کشور

«رضایی» با تاکید بر نیاز هم‌صدایی تمامی مسئولین در راستای رفع مشکلات اقتصادی کشور، عنوان کرد: یک صدایی مسئولین و تیم اقتصادی از جمله وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و.. می‌تواند عامل ایجاد اشتغال‌زایی، رونق در حوزه‌های مختلف اقتصادی از جمله کشاورزی و ثبات اقتصادی کشور شده و رضایتمندی در حوزه اقتصادی کشور حاصل شود.

«علی رضایی» عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی حیات، گفت: متاسفانه شاهد رشد اقتصادی پایین در کشور هستیم، زمانی پایه پولی و ارزش پول در کشور به ثبات می‌رسد که رشد اقتصادی در کشور حاصل شود.

رضایی در ادامه با توجه به فرمایش رهبر انقلاب در خصوص رشد 8 درصدی اقتصاد در کشور، افزود: اگر تمامی مسئولین دست در دست هم بتوانند به این خواسته رهبر انقلاب در حوزه اقتصاد جامه عمل بپوشانند، می‌توانیم شاهد ثبات اقتصادی، تثبیت قیمت‌ها و عادی‌سازی وضعیت بازار سرمایه در تمامی حوزه ها باشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، تصریح کرد: دورنما و هدف دولت سیزدهم و مسئولین بر این است که  هر چه زودتر به این رشد 8 درصدی اقتصادی دست پیدا کنند، بنابراین نیاز است که زمینه افزایش تولید در کشور فراهم شده و شرایط لازم را برای توانمند‌سازی نیروی کار از سوی مسئولین امر فراهم شود.

رضایی در پایان با تاکید بر نیاز هم صدایی تمامی مسئولین در راستای رفع مشکلات اقتصادی کشور، عنوان کرد: یک صدایی مسئولین و تیم اقتصادی از جمله وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و.. می‌تواند عامل ایجاد اشتغال‌زایی، رونق در حوزه‌های مختلف از جمله کشاورزی و ثبات اقتصادی کشور شده و رضایتمندی در حوزه اقتصاد در کشور حاصل شود.

برچسب‌ها