کد خبر 162733
۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹

کتاب «جامانده در سهیل» منتشر شد

کتاب «جامانده در سهیل» منتشر شد

کتاب جامانده در سهیل داستان زندگی فاطمه خدری همسر  سردار شهید محمدجعفر سعیدی است.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ کتاب «جامانده از سهیل» روایت زندگی فاطمه خدری همسر سردار شهید «محمد جعفر سعیدی»  به نویسندگی «کبری خدابخش دهقی» است. 

در این کتاب زنی را می‌بینید که پا به پای دل شریکش از انقلاب به جنگ می‌رسد. بار زندگی را در غربت و تنهایی به دوش می‌کشد. مادرانه فرزندانش را می‌پرواند و با نبودن‌های همسرش می‌سازد تا او یار و یاور جبهه‌های جنگ باشد.

سردار شهید «محمدجعفر سعیدی» سوم تیرماه 1343در روستای «احشام قاید‌ها» از توابع شهرستان دشتی استان بوشهر چشم به جهان گشود و 4 دی‌ماه 1365 در محور عملیاتی کربلای 4 جزیره سهیل عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این کتاب در 224 صفحه منتشر شده که توسط انتشارات حماسه یاران در 17 فصل با همکاری ستاد بزرگداشت سردار شهید محمد جعفر سعیدی راهی بازار شده است.

کتاب جامانده در سهیل داستان زندگی فاطمه خدری همسر  سردار شهید محمدجعفر سعیدی است.

شهید سعیدی از شهدای شاخص استان بوشهر است که سال 1343 در روستای احشام قایدها از توابع شهرستان دشتی استان بوشهر به دنیا آمد.

از مسئولیت‌های وی می‌توان به جانشینی فرمانده سپاه گناوه، فرماندهی سپاه بندر ریگ، سرپرست و جانشینی فرمانده‌ سپاه جزیره خارگ، جانشین سپاه و فرمانده بسیج شهرستان دشتی و...اشاره کرد.

برچسب‌ها