کد خبر 162699
۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹

ناصر فخاری: بسیاری از حاضران در نمایشگاه از خانواده ایثارگران هستند که راه پدران خود را امروز ادامه می‌دهند

ناصر فخاری: بسیاری از حاضران در نمایشگاه از خانواده ایثارگران هستند که راه پدران خود را امروز ادامه می‌دهند

ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در آیین اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اقتصادی کوثر که ظهر امروز 5 اسفند ماه برگزار شد حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات؛ ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در آیین اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اقتصادی کوثر که ظهر امروز 5 اسفند ماه برگزار شد اظهار کرد: بسیاری از مدیران و افراد حاضر در این نمایشگاه از خانواده ایثارگران هستند که راه پدران خود را امروز ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه 15 ماه است راهبرد اقتصاد رهنما را ایجاد کرده‌ایم گفت: ما هوشمندسازی را آغاز کرده ایم و 2 بخش آن در این نمایشگاه رونمایی شد.

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر با اشاره به اولین سامانه رونمایی شده در این نمایشگاه بیان کرد: سامانه بامک ما در این نمایشگاه رونمایی شد و تمام محصولات سازمان اقتصادی کوثر در این سامانه عرضه می‌شود.
وی گفت: در گام اول 100 هزار نفر از جامعه ایثارگری استان تهران می‌توانند با کد ملی و شماره همراه به این سامانه مراجعه کنند و از 5 تا 25 درصد تخفیف در خرید محصولات بگیرند و این محصولات با قیمت کارخانه به درب منازل ارسال می‌شود.

فخاری بیان کرد: برای 3 دهک پایین جامعه ایثارگری نیز هر 3 ماه 1 میلیون تومان به کارت الکترونیکی آن‌ها کمک هزینه واریز می‌شود که می‌توانند از سامانه بامک محصولات را خریداری کنند.

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر با بیان اینکه در گام دوم ایثارگران سراسر کشور و در گام سوم تمامی هموطنان می‌توانند از این سایت خریداری کنند گفت: وقتی نوسانات در بازار زیاد و سفره مردم تنگ می‌شود، مردم از ما انتظار دارند که به کنترل قیمت ها کمک کنیم و در همین راستا قرار است کاری کنیم که رضایت مردم افزایش پیدا کند.

وی گفت: دومین سامانه ما به نام سامانه مدیریت هوشمند منابع کوثر امروز در همین نمایشگاه راه اندازی می‌شود؛ در این سامانه انبار، اموال، دارایی ها و… به یکدیگر متصل می‌شوند و به لحظه می‌دانیم که در شرکت ها چه می‌گذرد.

فخاری با بیان اینکه سامانه بامک نیز به این سامانه متصل است گفت: امروز این سامانه با آنچه که توقع داریم 20 درصد فاصله دارد.

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر با بیان اینکه به وزارت جهاد کشاورزی و صمت هم گفته ایم که این سامانه را میتونیم ارائه دهیم گفت: ما پیش قدم هستیم و افرادی که می‌خواهند از این سامانه ما استفاده کنند، می‌توانند پایلوت زربال را مشاهده کنند.

فخاری ادامه داد: امروز سامانه دوم نا رونمایی می‌شود و از فردا اگر دستگاه های نظارتی از ما اطلاعات بخواهد، می‌تواند به سامانه دسترسی پیدا کنند و به سازمان امور مالیاتی هم دسترسی داده ایم تا تمامی خرید و فروش های ما را مشاهده کنند.

وی تاکید کرد: کسانی که میگفتند نهادهای انقلابی مالیات نمی‌دهند، امروز ببینند که سامانه های ما در اختیار نهادهای نظارتی است و به سمت شفاف سازی رفته ایم.

در ادامه مراسم اختتامیه، با حضور اوتارخانی رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی، ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر، محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، عزیزی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از سامانه مدیریت هوشمند منابع کوثر رونمایی شد.

در ادامه مراسم، ابراهیم عزیزی نماینده مجلس شورای اسلامی در آیین اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اقتصادی کوثر که ظهر امروز 5 اسفند ماه برگزار شد اظهار کرد: سیاست های کلی مقام معظم رهبری در برنامه هفتم ابلاغ شده و این فرمان، نقشه راه ما است.

وی با بیان اینکه پیشرفت باید عدالت را به دنبال داشته باشد و آیه عدالت در صدر قانون اساسی ما است افزود: نتیجه عمل احسن بهره وری و بهینه سازی است. مدیریت انقلابی، جهادی و‌ مدیریتی که خدا را ناظر به اعمال خود بداند بسیار مهم است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تاکید بر اقتصاد پیشران در طرح های بزرگ ملی دارند ادامه داد: باید 90 درصد کالای اساسی و اقلام قضایی در داخل تولید شود و ذخایر ژنتیکی نیز افزایش پیدا کند که این موضوعات از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

وی بیان کرد: کوثر از جمله مجموعه های خادم خانواده شهدا و ایثارگران است و باید پرچمدار باشد، امید است این مجموعه بتواند در آینده حماسه های بزرگی را بیافریند.

در انتهای مراسم با حضور ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر، محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، عزیزی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل بانک دی و بیمه دی از برگزیدگان این رویداد تقدیر و تشکر شد.

برچسب‌ها