کد خبر 162614
۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹

قاضی زاده هاشمی در جلسه شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان مطرح کرد؛

نقش تاثیرگذار خانواده شهدا بر هدایت جامعه/ نباید تبدیل به یک سازمان معیشت پایه شویم

نقش تاثیرگذار خانواده شهدا بر هدایت جامعه/ نباید تبدیل به یک سازمان معیشت پایه شویم

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به نقش تاثیرگذار خانواده شهدا بر هدایت جامعه گفت: مجموعه ماهیت حرکت ما باید منجر به تربیت شود که در این زمینه نیاز به کمک خانواده شهدا داریم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان که صبح امروز 4 اسفندماه برگزار شد؛ اظهار کرد: توفیقی شد به دیدار همکاران خود به گیلان آمدیم. متوسط خدمت جمع مدیران در این شورا به بیش از 20 سال می‌رسد که نشان از شناخت عمیق میدانی همکاران دارد.

وی افزود: توجه به موضوعات تربیتی نکته ای است که می بایست در بنیاد شهید حاکم باشد؛ بنیاد شهید 2 وظیفه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران را بر عهده دارد.

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: مجموعه ماهیت حرکت ما باید منجر به تربیت شود و به کمک خانواده شهدا، جامعه را هدایت کنیم.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: بنیاد شهید از این هدف دور مانده و ما با دست خود تبدیل به یک سازمان معیشت پایه شده‌ایم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه ما در کنار جامعه هدف هستیم تا توانمند شوند گفت: ایثار و شهادت یک امر متعلق به گذشته نیست و این فرهنگ برجسته را باید به نسل جوان و آینده منتقل کنیم.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: ما خادم خانواده شهدا هستیم و همکاران ایثارگر نباید خودشان را با جامعه ایثارگری برابر بدانند و باید ابتدا خدمات را به این جامعه ارائه دهند.

وی افزود: باید نسبت به جامعه ایثارگری محبت داشته باشیم و خانواده ایثارگران را جزئی از خانواده خود بدانیم. باید با احترام با خانواده شهدا برخورد شود.

برچسب‌ها