کد خبر 162403
۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸

یک شهید، یک درس؛

وصیت نامه همه شهیدان را بخوانید

وصیت نامه همه شهیدان را بخوانید

در قسمتی از وصیت‌نامه شهید غلامی آمده است: از خداوند یک چیز می‌خواهم که شما وصیت نامه همه شهیدان را بخوانید و آنچه را که گفته اند مورد عمل قرار دهید تا اینکه انقلاب اسلامی پابرجا و مقاوم‌تر بماند تا نسل‌های آینده بتوانند به جمهوری اسلامی خدمت کنند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛  شهید حسین غلامی از رزمندگان لشکر 10 سیدالشهدا (ع) است که اردیبهشت ماه سال 1365 در فکه جاویدالاثر شد. 

وی در بخشی از وصیت نامه اش می‌نویسد: «شما بدانید که عزت مال خداست و کسی که یقین پیدا کرد که عزت مال خداست، هیچ گاه از مخلوق طلب عزت نخواهد کرد و هیچ سببی را مستقل نمی بیند؛ پس همگی از خداوند بخواهید زندگیتان را سعادتمند و مرگتان را شهادت قرار دهد.

حال از خداوند یک چیز می خواهم که شما وصیت نامه همه شهیدان را بخوانید و آنچه را که گفته اند مورد عمل قرار دهید تا اینکه انقلاب اسلامی پابرجا و مقاوم‌تر بماند تا نسل‌های آینده بتوانند به جمهوری اسلامی خدمت کنند و نیازهای مملکت را رفع کنند. در پایان از همه دوستان و همسایگان و کلیه آشنایان می‌خواهم که مرا ببخشند و از همگی حلالیت می‌طلبم و امیدوارم که ادامه دهنده راه شهدا باشیم. آنچه که شهدا می‌خواهند، برقراری عدالت و سرنگونی ظلم و حکم خدا را به اجرا درآوردن است.»

برچسب‌ها