کد خبر 162263
۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

حاجی بابایی:

آثار بودجه سال 1402 در جلسه با مسئولان سازمان برنامه و بودجه بررسی شد

آثار بودجه سال 1402 در جلسه با مسئولان سازمان برنامه و بودجه بررسی شد

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از جلسه جمعی از نمایندگان درباره آثار بودجه سال 1402 با مسئولان سازمان برنامه و بودجه خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ به نقل از خانه ملت، «حمیدرضا حاجی بابائی»، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی  با اشاره به نشست هم افزایی درباره سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری که صبح امروز در محل کمیسیون تلفیق برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه بودجه سال 1402 در کمیسیون تلفیق مجلس مورد بررسی قرار گرفت و کمیسیون هم مصوبات خود را در این بخش آماده کرد لذا بنابر این شد که یک اقدام مقایسه ای دقیق بین مصوبات کمیسیون تلفیق و آنچه که در لایحه دولت رخ داده در این جلسه مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: به واقع در این جلسه آثار و عواقب بودجه سال 1402 با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه و جمع کثیری از نمایندگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حاجی بابایی تاکید کرد: در این جلسه آثار و عواقب بودجه سال 1402 و نقش آن در تورم، قیمت ارز و معیشت مردم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور گسترده نمایندگان در این جلسه نشان داد که نمایندگان به شدت به دنبال این هستند که واقعیات بودجه را در واقع دریافت و بررسی کنند و براساس آن بودجه ای را مصوب کنند که هم همراهی با دولت تلقی شده و هم کمترین آثار تورم را داشته باشد.

 

برچسب‌ها