کد خبر 161540
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳

شاهرخ بیانی در گفتگو با "حیات":

مقابل پرسپولیس نشان دادیم جایگاه هوادار اینجای جدول نیست/ هیچ تیمی اندازه ما از داوری ضرر نکرده است

مقابل پرسپولیس نشان دادیم جایگاه هوادار اینجای جدول نیست/ هیچ تیمی اندازه ما از داوری ضرر نکرده است

مربی تیم فوتبال هوادار از برتری تیمش مقابل پرسپولیس و اعتراض تیم حریف به داوری صحبت کرد.

شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص برتری هوادار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و بچه‌های ما انگیزه بالایی برای این مسابقه داشتند و این را به خوبی در زمین نشان دادند. روی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس به خوبی کار کرده بودیم و می‌دانستیم از کدام نقاط می‌توان به آنها ضربه زد و از طرفی شیوه های حمله و راه‌های نفوذشان را به خوبی بسته بودیم و اجازه ندادیم موقعیت‌های زیادی روی دروازه ما خلق کنند. به نظرم نتیجه بازی عادلانه بود و استحقاق این برد را داشتیم.

وی افزود: هوادار فوتبال با کیفیتی ارائه می‌دهد و متاسفانه اکثر بازی‌های ما پخش نمی‌شود و به خوبی دیده نمی‌شویم ولی هرکس بازی‌های ما را دیده باشد تایید می‌کند یکی از بهترین فوتبال‌های ایران را تیم ما ارائه می‌دهد و جایگاه ما در جدول هم با کیفیت بازی که ارائه می‌دهیم هم‌خوانی ندارد و این را به خوبی جلوی پرسپولیس نشان دادیم. تیم ما جوان است بعضاً اشتباهات فردی ممکن است در بازی‌هایی امتیاز از ما گرفته باشد ولی در کل عملکرد قابل قبولی تا اینجای کار داشتیم و جایگاه واقعی ما چند پله بالاتر از جایگاه کنونی است.

مربی هوادار در مورد اعتراض پرسپولیسی‌ها به گل این تیم هم توضیح داد: در مورد اینکه گل سالم بود یا نه باید کارشناسان داوری نظر بدهند ولی آن چیزی که من دیدم خطا نبود و داور در آن صحنه تصمیم درستی گرفت. سوای این مسائل ما در طول فصل بارها از اشتباهات داوری ضربه خوردیم و خیلی از وقت‌ها حتی اعتراض هم نکردیم و فکر می‌کنم بیشترین ضربه از داوری را تیم ما خورده باشد. امیدوارم هرچه زودتر VAR وارد فوتبال شود تا بلکه کمی از این مشکلات کاسته شود و شاهد نتایج عادلانه‌تری باشیم.

بیانی در مورد دیدار هفته آینده هوادار هم گفت: بازی با مس بازی دشواری است و آنها از تیم های خوب و تاکتیکی فوتبال ایران هستند و بازیکنان خوبی هم در اختیار دارند. ما در فاصله کمی در جام حذفی هم با آنها بازی داریم و این دیدار به شناختمان از این تیم در بازی حذفی هم کمک می‌کند و امیدوارم با دست پر خارج شویم و هر دو بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

برچسب‌ها