کد خبر 160655
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴

"حیات" گزارش می‌دهد؛

ماجرای رفت و برگشت شبانه غفوری؛ وریا مشتری لیگ برتری ندارد

ماجرای رفت و برگشت شبانه غفوری؛ وریا مشتری لیگ برتری ندارد

شب گذشته اخباری مبنی بر خداحافظی وریا غفوری از فوتبال منتشر و توسط خود این بازیکن تکذیب شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ وریا غفوری، کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال و بازیکن نیم فصل نخست فولاد خوزستان که در فهرست مازاد این تیم قرار گرفت، تا کنون موفق نشده به تیم جدیدی بپیوندد به اصطلاح بیرون مانده است.

شب گذشته خبری مبنی بر خداحافظی وریا غفوری در چند رسانه ورزشی منتشر شد که البته دقایقی بعد توسط خود این بازیکن تکذیب شد وی در گفتگویی کوتاه اعلام کرد قصد خداحافظی ندارد و تصمیم دارد به فعالیتش در فوتبال همچنان ادامه دهد.

غفوری که به مرز 35 سالگی رسیده است در یک نیم فصل حضور در ترکیب تیم فوتبال فولاد خوزستان زیر نظر جواد نکونام نتوانست نظر این سرمربی را جلب کند و در نتیجه در فهرست مازاد او قرار گرفت و حالا با وجود گذشت 11 روز از پایان نقل و انتقالات نیم فصل نتوانسته به تیم جدیدی برود.

طبق بررسی‌های انجام شده اگرچه وریا غفوری هنوز شخصاً تصمیمی برای خداحافظی از فوتبال نگرفته است ولی مذاکراتش با چند باشگاه برای امضای قرارداد به نتیجه نرسیده و به عبارتی دیگر در حال حاضر هیچ تیم لیگ برتری خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن نیست.

بالا رفتن سن وریا غفوری و پایین آمدن آمادگی جسمی این بازیکن در کنار قیمت بالایی که دارد باعث شده باشگاه‌های لیگ برتری رغبتی برای جذب این بازیکن نداشته باشند و از همین رو شاید این بازیکن برخلاف میل خودش با وجود اینکه تمایل به ادامه فوتبالش دارد مجبور به خداحافظی طی روزهای آینده شود.

با وجود مدت زمانی که از جدایی وریا غفوری از فولاد گذشته و تیم جدیدش هنوز معرفی نشده دیگر بعید به نظر می‌رسد او بتواند به تیم جدیدی برود مگر اینکه سطح انتظاراتش را از سال‌های پایانی فوتبالش کاهش دهد.

برچسب‌ها