کد خبر 160306
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳

مرتضوی:

استکبار جهانی گزینه‌ای جز مذاکره و تسلیم ندارد

 استکبار جهانی گزینه‌ای جز مذاکره و تسلیم ندارد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز استکبار جهانی هیچ گزینه‌ای جز مذاکره و تسلیم روی میز ندارد که اگر داشت لحظه‌ای درنگ نمی‌کرد و بر ما می‌تاخت.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ صولت مرتضوی، امروز(13 بهمن) در مراسم میهمانی لاله‌ها که در مزار شهدای کرمانشاه برگزار شد، ایام دهه فجر را فرصتی برای تجدید میثاق با شهدا دانست و گفت: دنیا می‌داند عظمتی که خون شهدا به ارمغان آورد، امروز سبب شده قدرت نرم ایران در جغرافیای فرهنگی و اجتماعی جهان اثرگذار باشد.
وی با بیان این‌که امروز فوج فوج جوانان در سراسر دنیا به تفکر اسلامی روی می‌آورند، اظهار کرد: گرایش به تفکر اسلامی در حالیست که استکبار با انواع دسیسه‌ها و شیطنت‌ها همچون ایجاد پدیده نامبارکی به نام داعش بدنبال نشان دادن چهره‌ای نامناسب از اسلام است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: امروز  قدرت بازدارندگی ایران سبب شده پیشرفته‌ترین پهبادهای رادارگریز آمریکا در خلیج فارس زمین‌گیر شود و ترامپ با همه ادعایش اذعان کند که خوب شد این هواپیما سرنشین نداشت.
وی گفت: قدرت سخت ایران باعث شده اگرچه ما دخالتی در نزاع‌های اخیر بین‌المللی نداریم، اما استکبار جهانی به جای آنکه خود را محاکمه کند، بهتان می‌زند که پهپادهای ایران در فلان منطقه عمل می‌کنند.
وی ادامه داد: به برکت انقلاب امروز در عرصه‌های داخل کشور هم تحولات عظیمی رخ داده است.
محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه نیز در این مراسم با بیان اینکه شهدا و خانواده آنان در دوران غربت به اسلام و انقلاب یاری رساندند، گفت: امروز باید ببینند آن دوران غربت به دوره عزت، عظمت و افتخار ایران تبدیل شده است.
استاندار کرمانشاه تقدیم 9800 شهید، 23 هزار جانباز،  1800 آزاده، 1050 شهیده و 1800 زن جانباز را از افتخارات کرمانشاه دانست و گفت: تقدیم 16 شهید مدافع حریم ادامه دهنده این مسیر است و در نهایت شهید بیرامی شهید مدافع امنیت نیز ادامه راه را به دوش کشید.
صحرایی عنوان کرد: امروز تکلیف ماست که با قدرشناسی از خانواده شهدا ادامه دهنده این راه باشیم و با خدمت بیشتر زمینه رفاه و بهبود معیشت مردم را فراهم کنیم.
در پایان این مراسم مزار شهدای کرمانشاه عطر افشانی و غبارروبی شد.
 

برچسب‌ها