کد خبر 160183
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸

عضو کمیسیون قضایی مجلس در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛

ضرورت قاطعیت قوه قضاییه در برخورد با اخلالگران اقتصادی

ضرورت قاطعیت قوه قضاییه در برخورد با اخلالگران اقتصادی

نماینده مردم کهکیلویه و بویر احمد در مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضاییه با صلابت در برابر تمامی اخلالگران اقتصادی که بخواهند به معیشت و منافع دولت لطمه وارد کنند می ایستد.

سید محمد موحد عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات گفت: با ورود اقای اژه ای به قوه قضاییه عملکرد مجموعه قوه قضاییه دچار تحول شد. ایشان با درایتی که دارند خیلی از معاندین را مخالف، مخالفین را ممتنع و ممتنع ها را موافق جمهوری اسلامی کرده است و اینکه چقدر بتوان این دیدگاه را در بدنه قوه قضاییه ساری و جاری کرد جای تامل دارد. قطعا در مذاکرات با ایشان توصیه خواهم کرد که نوع برخورد با آحاد جامعه باید در مجموعه قوه قضاییه نهادینه شود.

نماینده مردم کهکیلویه و بویر احمد در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: زمانی عملکرد ما می تواند بسیاری از چراها را به جواب برساند که از جو نادرستی که خود می تواند مشکل ساز باشد نترسیم و همانند ایشان با شهامت ورود کرده و قاطعیت به خرج بدهیم. رئیس قوه باید به سمتی برود که این دیدگاه و تفکر به شکل نهایی در مجموعه دستگاه قضایی در کل استانها اجرا و پیاده گردد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: در طول این چهل و چند سالی که از عمر با عظمت انقلاب می گذرد قوه قضاییه مراحل مختلفی را طی کرده که مسیر تعالی و رشد آن از آرمان های اولیه انقلاب می گذرد لذا ضروری است تا با پایبندی به آن آرمان ها نقشه راه را ترسیم و به حرکت خود ادامه دهند و در این راه همه مسئولین و مجلس، دولت و دستگاه قضایی باید همکاری لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به برنامه قوه قضاییه برای ایجاد بازدارندگی در برابر اخلالگران اقتصادی گفت: قوه قضاییه با صلابت در برابر تمامی اخلالگران اقتصادی که بخواهند به معیشت و منافع دولت لطمه وارد کنند می ایستد و در حال حاضر هرچند تا ایده آل ها فاصله داریم اما روند کار خوب ارزیابی می شود.

برچسب‌ها