کد خبر 160146
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال؛

شماتیک/ ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم

شماتیک/ ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دشوار در هفته هجدهم به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت و این دیدار از ساعت 15:45 امروز در ورزشگاه آزادی تهران و در حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی زخم خورده از شکست هفته گذشته مقابل فولاد، با توجه به نزدیک شدن رقبا در صدر جدول اصلاً دوست ندارند در این دیدار خانگی امتیاز از دست بدهند ولی کار دشواری مقابل شاگردان مهدی رحمتی دارند که تیم خوبی در لیگ امسال تشکیل داده است.

در دروازه سرخپوشان مثل همیشه علیرضا بیرانوندِ بدون رقیب را می‌بینیم و چینش چهار نفره خط دفاعی سرخپوشان با اسماعیلی‌فر، گولسیانی، پورعلی‌گنجی و نعمتی به ساختار مد نظر یحیی رسیده است و بعید است تغییری در آن شاهد باشیم.

زوج سرلک - اسد بیگی هم در پست هافبک دفاعی بازی خواهند کرد و یک خط جلوتر شاهد حضور امید عالیشاه در کنار ترابی و عمری هستیم و در نوک حمله هم شیخ دیاباته که به تازگی از کمند مصدومیت رها شده می‌تواند برای سرخپوشان به میدان برود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی ، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی ،دانیال اسماعیلی‌فر ، میلاد سرلک ، سینا اسدبیگی ، امید عالیشاه ، مهدی ترابی ، محمد عمری و شیخ دیاباته

برچسب‌ها