کد خبر 159749
۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲

محمدرضا مهدوی در گفتگو با "حیات":

در ورزشگاه شهید وطنی منتظر کریس رونالدو هستیم/ از یحیی و جواد خواهش می‌کنم تمامش کنند/ رفتار ساپینتو با سیاوش یزدانی زشت بود

در ورزشگاه شهید وطنی منتظر کریس رونالدو هستیم/ از یحیی و جواد خواهش می‌کنم تمامش کنند/ رفتار ساپینتو با سیاوش یزدانی زشت بود

پیشکسوت فوتبال و مربی تیم فوتبال نساجی در مورد شرایط این تیم و سایر مسائل روز فوتبال ایران صحبت کرد.

محمدرضا مهدوی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت نساجی و تقابل این تیم با سپاهان در هفته هفدهم اظهار داشت: ما در بازی با سپاهان به عقیده اکثر کارشناسان نمایش خوبی ارائه دادیم و عملکر فنی تیم ما برای هرکس که بازی را دیده باشد خوب بود ولی خب وقتی مقابل یک تیمی مثل سپاهان بازی می‌کنید که از مدیریت تا کادرفنی و بازیکنانش به شکل خیلی اصولی و حرفه‌ای کنار هم جمع شدند و یک مجموعه کامل را تشکیل دادند تیمی شکل می‌گیرد که مقابلش حق هیچ‌گونه اشتباهی ندارید و کوچکترین غفلتی کافی است تا دروازه شما باز شود و ما هم درگیر چنین موضوعی شدیم و با یک اشتباه دروازه‌مان باز شد و در ادامه هرچه تلاش کردیم برای رسیدن به گل موفق نشدیم.

وی در مورد تقابل این هفته مقابل ملوان در انزلی هم گفت: ملوان از تیم‌های خوب فوتبال ایران است که در هفته‌های اخیر با نتایج خوبی که کسب کرده توانسته در جدول خودش را بالا بکشد و اگر بازی این هفته‌شان مقابل استقلال را در نظر نگیرید در هفته‌های قبل عملکرد و نتایج قابل قبولی داشتند و کار راحتی مقابل آنها که تنها نماینده استان گیلان در لیگ برتر هستند نداریم. فکر می‌کنم بازی تماشاگر پسندی باشد چرا که مازیار زارع هم قطعاً تیمش را برای برد به زمین می‌فرستد و سه امتیاز این بازی هم برای ما و هم برای ملوان خیلی مهم است.

مربی نساجی در مورد بازی هجومی این تیم حتی مقابل تیم‌های مدعی توضیح داد: این تفکر خیلی خوبی است که در تیم ما جا افتاده است. ابتدا تشکر می‌کنم از آقای حدادیان که در این وضعیت و برای فوتبال هزینه می‌کند و باید از افراد این چنینی تشکر کرد که یک مجموعه خوب کنار هم گرد آورده است و امیدوارم این مجموعه ادامه پیدا کند و با هدایت حمید مطهری پیش برود تا در ادامه مسیری که برایش برنامه ریزی شده است به یکی از تیم‌های قدرتمند و مدعی فوتبال ایران تبدیل شود. این رویکرد نساجی فکر می‌کنم برای فوتبال ایران مفید است که با روحیه برتری طلبی وارد زمین می‌شود و فرقی نمی‌کند مقابلش چه تیمی قرار گرفته است و جا انداختن چنین طرز تفکری در بین بازیکنان کار راحتی نیست که در نساجی به خوبی صورت گرفته است.

مهدوی در مورد حضور نساجی در لیگ قهرمانان آسیا و شوخی‌هایی که در فضای مجازی با احتمال تقابل با النصر و کریستیانو رونالدو صورت گرفته است هم گفت: درست است که با این موضوع خیلی شوخی شده است ولی من به طور جدی از این احتمال استقبال می‌کنم. امیدوارم همه تیم‌ها بتوانند مجوز حرفه‌ای بگیرند و تمام نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا بدون مشکلی به میدان بروند. تقابل با تیم‌های قدرتمند و بازیکنان بزرگ و مطرح یک فرصت ویژه برای فوتبال ماست و من به دلایل کاملاً فوتبالی از این موضوع استقبال می‌کنم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد تا تجربه جالبی به دست بیاوریم و من به شخصه می‌گویم در ورزشگاه وطنی منتظر کریس رونالدو هستیم.

وی در مورد درگیری میان نیمکت فولاد خوزستان و پرسپولیس در بازی این هفته که همچنان هم ادامه دارد، اظهار داشت: من با عزیزانی که روی نیمکت دو تیم حضور دارند و در این درگیری نقش داشتند دوست هستم و همبازی بودیم. فوتبال محل لذت بردن است و نباید با پرداختن به چنین مسائلی چهره آن را خراب و مخدوش کرد. در جریان بازی به خاطر شرایط و حساسیت بالا آدم کنترلش را از دست می‌دهد و ممکن است پرخاشگری کند ولی وقتی بازی تمام می‌شود و مدتی از آن می‌گذرد این انتظار می‌رود که طرفین بعد از آرام شدن دیگر به این تنش دامن نزنند و من متوجه نمی‌شوم چرا هنوز در این مورد علیه هم مصاحبه می‌کنند. جواد و یحیی جفتشان با هم همبازی بودند و در تیم ملی با هم بازی کردند و همبازی خود من هم بودند و قشنگ نیست که به این مسائل ادامه دهند. از بزرگترهای فوتبال خواهش می‌کنم ورود کنند و وساطت کنند تا این ماجرا ختم به خیر شود و بیشتر از این ادامه پیدا نکند و حرمت ها زیر سول نرود.

پیشکسوت فوتبال در پایان با اشاره به وضعیتی که برای سیاوش یزدانی پیش آمده و اتهام کم‌کاری که به او زده شده هم گفت: اصلاً این موضوع را قبول ندارم. من سیاوش را از زمان سیاه جامگان می‌شناسم بچه با خانواده و با شخصیت و تحصیل کرده‌ای است و این انگ‌ها به او نمی‌چسبد. یک مربی حق دارد به هر دلیلی بازیکنی را نخواهد و او را کنار بگذارد ولی انگ چسباندن به بازیکن و بازی کردن با آبرویش کار درستی نیست و رفتار ساپینتو با سیاوش یزدانی زشت بود. ساپینتو از ابتدای ورودش به فوتبال ایران رفتارهای پرخاشگرانه زیادی داشت که به مرور زمان کمتر شد ولی فکر می‌کنم تحت فشار زیادی این اتهام را به سیاوش یزدانی زد. از آقای بیژن طاهری خواهش می‌کنم ایشان را کنترل کند تا با آرامش بیشتری به هدایت تیمش بپردازد.

برچسب‌ها